Тізерна реклама

Тізерна реклама ( «tease» в перекладі з англійської – «дражнити») – інтернет-реклама з провокаційним, інтригуючим користувачів змістом. Тексти тізерної реклами та супроводжуючі їх зображення підбираються так, щоб якомога сильніше зацікавити потенційних клієнтів з числа користувачів, але в той же час зберегти якусь недомовленість, що викликає у них бажання клікнути по рекламному банеру і задовольнити цікавість.

Тізерна рекламаПризначення

Найчастіше тізерна реклама складається з невеликого графічного банера (статичного або з GIF-анімацією) і короткого тексту рекламного змісту. Наприклад, анімація може зображати не зовсім зрозумілу дію (предмет), а підпис може являти собою інтригуючий заклик познайомитися з цією дією (предметом) більш детально, але повністю не розкривати, що це таке.

Тізерна реклама покликана стимулювати користувачів на клік по банеру і перехід на сайт, де пропонуються рекламовані товари або послуги.

Застосування

Тізерна реклама використовується для просування різних медіа і електронних продуктів, а також товарів, які найчастіше купуються на емоціях, і покупка яких дуже рідко планується заздалегідь.

Поряд з цим вона може використовуватися для поширення безпечних комп’ютерних вірусів, призначених для збору статистичних даних, що виходять за рамки дозволених до збору в нашій країні.

Особливості

Основна особливість тізерній реклами – висока кликабельность (CTR) банерів при відносно низькій конверсії. Звідси випливає, що для ефективного використання тізерів необхідна дуже якісна посадкова сторінка, здатна переконувати користувачів в необхідності виконання дій, потрібних рекламодавцю.

Подібного ефекту вдається досягти завдяки тому, що «дражливий» зміст реклами досить часто переважує розумні доводи, які з’являються у користувача при переході на цільову сторінку. Клік по банеру вважається достатнбою дією, однак після цього спостерігається велика кількість відмов, тобто низька конверсія – перехід користувачів з розряду відвідувачів в розряд покупців. У зв’язку з цим трафік з тізерній реклами вважається неякісним.

Тізерна рекламаТізерна реклама і SEO

З точки зору просування тізерна реклама приносить більше шкоди, ніж користі. Розміщуючи її на сайті, веб-майстер ризикує отримати бан від пошукача або зниження в пошуковій видачі, адже пошукові системи вважають тізери ознакою неякісних сайтів. До того ж при покупці трафіку з тізерів на просувному сайті підвищується відсоток відмов (дуже важливий поведінковий фактор), що надає такий же негативний вплив на ранжування.

Тому тізерна реклама залишається інструментом агресивної розкрутки і отримання моментальних доходів, але ніяк не засобом якісного довгострокового просування сайту.