Новою стороною маркетингу стала інтернет-реклама: контекстна, просування сайту пошукове і в соціальних мережах.
Традиційні види маркетингу зазвичай відволікають людину від справ, переривають фільм на цікавому моменті, а ось продукцію інтернет маркетингу люди часто хочуть побачити, але якщо ваш сайт не буде цікавим для користувачів, то вони просто підуть з нього.
Загальні риси традиційного і інтернет-маркетингу:
- Фахівці з маркетингу іноді телефонують по кілька разів одному клієнту. Цей спосіб можна застосовувати і в інтернет-маркетингу: щоб клієнти переходили на сайт за необхідними вам запитами, потрібно заповнити сайт відповідним контентом. Таким чином, ви зможете значно просунути сайт в пошукових системах.
- База клієнтів, що обдзвонювалася маркетологами, часто ретельно підібрана. І в інтернеті, якщо ви націлені на певну групу клієнтів, вибирайте відповідну тематику сайту. Тоді відвідувачі стануть покупцями.
- Пам’ятайте про якість інтернет-реклами. У традиційному маркетингу краще провести 10 вдалих зустрічей, ніж 100 безнадійних. Так і з вашим сайтом: краще, якщо на сайт зайдуть 10 потенційних клієнтів, ніж 100 незацікавлених користувачів.
- Для успішних переговорів потрібно встановити людський контакт. Телефонна розмова менеджера і клієнта – це спілкування двох людей. Не варто ховатися за цільовими сторінками, видачею пошукових систем і електронними листами. При створенні сайту потрібно враховувати можливість потенційного клієнта зв’язатися з вами. Швидше переходьте на телефонні розмови та особисті зустрічі.
- Хороший менеджер зможе знайти підхід до клієнта всього за пару хвилин. Готовий сайт і його контент повинні створити прихильність потенційних клієнтів.
Переваги інтернет-маркетингу:
- Клієнтові потрібно отримати інформацію, що знаходиться на вашому сайті. Розробіть контент так, щоб він приносив користь клієнтам.
- Залучити відвідувачів допоможе грамотне просування сайту. Чим вище сайт в переліку пошукових систем, тим швидше його помітить потенційний клієнт.
- Ключові слова повинні відповідати запитам відвідувачів, тобто бути релевантними. Якщо користувач відвідає сайт, який не відповідає його цільовим запитом, то він просто піде з нього.
- Інтернет-реклама повинна піддаватися постійному аналізу. Це дасть оцінку ефективності просування сайту, його дизайну і т. д.