Тематика сайту – в Інтернеті це тематична спрямованість того чи іншого ресурсу. Вона може бути медичною, автомобільною, кулінарною або будь-якию іншою. Тематика сайту позначається розміщеним на сайті контентом і визначається пошуковою системою.
Тематика сайту і SEO
Пошукове просування сайтів під Яндекс та інші системи вимагає чимало зусиль і професіоналізму. Успіх просування залежить від безлічі факторів, у тому числі і від тематики ресурсу, що просувається.
Існують тематики, в яких спостерігається висока конкуренція. Просування web сайтів в цих темах вимагає великих витрат на покупку зовнішніх посилань і максимально якісної оптимізації. Є й такі тематики, просування в яких можливо тільки завдяки внутрішній оптимізації і не залежить від зовнішніх факторів.
Найбільш конкурентними тематиками в Інтернеті є:
- Пластикові вікна.
- Будівництво.
- Знайомства.
- Медицина.
- Транспорт.
- Фінанси.
- Туризм.
Це тільки частина тих тем, просування в яких вимагає неймовірних зусиль і великого бюджету – розкрутка сайтів на ці теми варта дуже дорого, це тривалий і складний процес. Однак при успіху саме вони дають найбільший прибуток.
Тематики в Яндексі
У статтях з порадами по пошуковому просуванню сайтів зустрічаються найрізноманітніші пропозиції, в тому числі і поради по включенню сайтів в Яндекс.Каталог, де їм присвоюється певна тематика. Це виконується в ручному режимі, без використання автоматичних засобів.
Модератори визначають тематику сайту і надають її домену, після цього сайт заноситься в певну категорію каталогу. Існує і так званий «прихований Яндекс.Каталог», тематика сайтів в цьому каталозі вважається неофіційною і визначається модераторами (РСЯ) рекламної мережі Яндекс.