Текст, що продає

Текст, що продає – це текстова інформація, яка використовується для оформлення карток товарів, лендінгів і інших видів веб-сторінок.

Основне завдання, яке виконує текст, – спонукання користувача до покупки товару або послуги, що пропонується на даній сторінці.

Особливості

Текст, що продаєНа сьогоднішній день просування web сайтів просто неможливо без використання якісних текстів, що продають. Головна особливість тексту, що продає – його оформлення у вигляді якогось послання, адресованого потенційному покупцеві з числа користувачів Інтернету.

Основне завдання – викликати бажання зробити покупку саме зараз і саме на цьому сайті. Для вирішення цього завдання використовуються різні рішення, найбільш ефективне з яких – яскраву і цікаву, коротку і в той же час змістовну розповідь про всі переваги товару або про переваги, які отримає користувач, придбавши цей товар.

Текст, що продає,не повинен бути надто сухим, він повинен агресивно або м’яко впливати на потенційного покупця, відповідати на запитання користувачів і задовольняти їх інтересам. Найкращий ефект надає текст, що продає , який містить опис вигод і переваг, які отримує покупець після покупки товару або послуги.

Конверсія

Правильно написані тексти, що продають, гарантують підвищення конверсії сайту. Звичайно, у продажу допоможе і сухий текст, складений з технічних характеристик товару, зрозумілих тільки вузькому колу фахівців. Але продати товар людині, яка нічого в ньому не розуміє, але все ж зацікавленій, може тільки якісний, емоційно і грамотно написаний текст,.

приклади:

«Ємність бака пральної машини становить 5,5 кг. Машина має широкий функціонал і сучасний дизайн »- цей текст не відноситься до продавців, оскільки в ньому зазначена тільки характеристика товару.

«Періть білизну, що накопичилася за тиждень, робіть це натисканням всього однієї кнопки» – тут потенційний покупець розуміє, що його проблема з білизною може бути вирішена в частки секунди і що йому досить завантажити білизну в бак і натиснути кнопку включення. Це хороший текст, що продає.

Текст, що продаєПотрібно розуміти, що навіть найдокладніший технічний текст не зробить випадкового відвідувача сайту покупцем, а, значить, він має дуже низьку конверсією. Якщо ж текст спонукає до покупки без роздумів, якщо він написаний настільки цікаво, що навіть людина, яка не планувала  покупку заздалегідь, робить замовлення, то такий текст має безумовно високу конверсію.

Тому невід’ємним елементом ефективного просування сайтів самого різного призначення і тематики є ретельно продумані, виважені і протестовані тексти, які продають.