Сірі методи пошукової оптимізації

Сірі методи пошукової оптимізації – це певні дії, спрямовані на підвищення позицій сайтів в пошукових видачах. Сірі методи пошуковими системами не заборонені, але й не вітаються.

Характерним прикладом сірого просування є покупка посилань, яка практикується практично всіма оптимізаторами.

Способи сірих методів просування

Сірі методи пошукової оптимізації
Сірі методи просування сайтів найрізноманітніші, проте кінцева їх мета єдина і незмінна – тимчасове або постійне підвищення сторінок сайту, що просувається в ТОП пошукової видачі.

Справедливості заради слід сказати, що практично всі відомі на сьогодні методи просування сайтів, так чи інакше, відносяться до сірих методів розкрутки. Наприклад, для того, щоб домогтися високої ефективності просування, сайт обов’язково повинен мати певну кількість посилань. Отримати посилання дозволяє тільки їх покупка, тобто штучне збільшення посилальної маси.

При розгляді сірих методів просування не можна не згадати штучне збільшення нудотності, тобто нарощування кількості ключових слів і фраз в розміщеному на сайті контенті. В результаті таких дій досить часто тексти стають нечитабельними, оскільки призначені не для людей, а для пошукових систем. Але вони приносять бажані результати і підвищують позиції сайту.

Не менш популярним сірим методом просування є використання сателітів і дорвеїв. Ці сайти вважаються другорядними, але відіграють важливу роль в просуванні, оскільки заточені під конкретні пошукові запити і забезпечують зручне перенаправлення відвідувачів на просувний сайт.

Ставлення пошукових систем

і279Реакція різних пошукових систем на різні сірі методи просування неоднозначна. Наприклад, перенасиченість контенту ключовими словами і фразами пошуковими системами розпізнається дуже швидко, тому подібний контент використовується все рідше і рідше.

Переоптимізовані тексти можуть виявитися не просто марними, але і шкідливими для розкрутки – вони можуть викликати падіння позицій сайту і накладення на нього санкцій. Не менш активно пошукові системи ведуть боротьбу і з іншим популярним методом пошукової оптимізації – закупівлею посилань. Проте, посилальна маса досі робить істотний вплив на ранжування сайтів і підвищує їх позиції в пошуковій видачі.

У будь-якому випадку, не слід забувати, що позитивний результат може дати тільки та робота над поведінковими чинниками, яка спрямована на створення корисних для користувачів сторінок і поліпшення юзабіліті сайту. А ось штучне поліпшення поведінкових факторів може привести до зниження позицій сайту та інших неприємних наслідків.