Спамдексінг або Пошуковий спам – це використання прийомів чорного СЕО з метою маніпулювання результатами пошуку і підвищення рейтингу сайту у видачі. Спамдексінг спрямований на обман пошукових роботів і строго карається баном.
Застосовуючи спамдексинг, вебмайстер в короткі терміни може вивести сайт в ТОП-10 пошукової видачі, але при цьому інтереси користувачів залишаються на останньому місці. Найчастіше вдавання до пошукового спаму не виправдовує себе, так як це короткострокові заходи і великий ризик завдати серйозної шкоди при просуванні сайтів.
Спамдексінг – Види
Спамдексінг реалізується в різних прийомах, наприклад:
- Занесення в Метатеги популярних пошукових запитів, які не є ключовими і не відповідають тематиці сайту;
- Перенасичення контенту ключовими словами і фразами;
- Використання тегів маркування HTML (b, em, i і ін.) З метою штучного завищення ваги ключових слів;
- Наповнення сторінок поряд з контентом для користувачів також прихованим текстом, призначеним тільки для індексації пошуковим роботом;
- Дорвеї – перенаправляють (редирект, посилання) сторінки, переоптимізіовані за основними запитам і займають високі позиції у видачі;
- Клоакинг – підмінні сторінки, що показують різний вміст користувачам і роботам;
- Свопінг – заміна контенту на сторінці після того, як сайт досяг високих позицій в ТОПі;
- Нормативний спам – штучна накрутка параметрів ТІЦ і PR сайту за допомогою посилань, розміщених на сайті-донора, з метою збільшення авторитетності вихідного ресурсу;
Спамдексінг і пошуковики
Пошуковий спам позначається негативно на роботі пошукових систем і якості видачі, яка засмічується сміттєвими сайтами і надає користувачам необ’єктивну і неякісну інформацію.
В результаті пошукові машини змушені налаштовувати різні фільтри для боротьби з пошуковим спамом, все більше ускладнюючи і перебудовуючи свої алгоритми.