Спамдексінг або Пошуковий спам – це використання прийомів чорного СЕО з метою маніпулювання результатами пошуку і підвищення рейтингу сайту у видачі. Спамдексінг спрямований на обман пошукових роботів і строго карається баном.

Застосовуючи спамдексинг, вебмайстер в короткі терміни може вивести сайт в ТОП-10 пошукової видачі, але при цьому інтереси користувачів залишаються на останньому місці. Найчастіше вдавання до пошукового спаму не виправдовує себе, так як це короткострокові заходи і великий ризик завдати серйозної шкоди при просуванні сайтів.

Спамдексінг – Види

Спамдексінг реалізується в різних прийомах, наприклад:

  • Занесення в Метатеги популярних пошукових запитів, які не є ключовими і не відповідають тематиці сайту;
  • Перенасичення контенту ключовими словами і фразами;
  • Використання тегів маркування HTML (b, em, i і ін.) З метою штучного завищення ваги ключових слів;
  • Наповнення сторінок поряд з контентом для користувачів також прихованим текстом, призначеним тільки для індексації пошуковим роботом;
  • Дорвеї – перенаправляють (редирект, посилання) сторінки, переоптимізіовані за основними запитам і займають високі позиції у видачі;
  • Клоакинг – підмінні сторінки, що показують різний вміст користувачам і роботам;
  • Свопінг – заміна контенту на сторінці після того, як сайт досяг високих позицій в ТОПі;
  • Нормативний спам – штучна накрутка параметрів ТІЦ і PR сайту за допомогою посилань, розміщених на сайті-донора, з метою збільшення авторитетності вихідного ресурсу;

Спамдексінг і пошуковики

Пошуковий спам позначається негативно на роботі пошукових систем і якості видачі, яка засмічується сміттєвими сайтами і надає користувачам необ’єктивну і неякісну інформацію.

В результаті пошукові машини змушені налаштовувати різні фільтри для боротьби з пошуковим спамом, все більше ускладнюючи і перебудовуючи свої алгоритми.