Соціальні медіа

Соціальні медіа – це засоби масової комунікації та спеціальні технології, які використовуються в Інтернеті для просування брендів, товарів і послуг серед користувачів мережі, а також для організації живого спілкування постачальників і споживачів цих товарів і послуг.

Особливості

s284Соціальні медіа є сучасні інтернет-ресурси з реально діючими засобами зв’язку, на яких публікується будь-який контент або ведуться обговорення.

Соціальні медіа – це:

  • Блоги.
  • Форуми.
  • Соціальні мережі.
  • Новинні портали.
  • Тематичні майданчики.
  • Інші спеціалізовані ресурси.

На відміну від традиційних медіа засобів – телебачення, радіо, газет і журналів соціальні медіа мають унікальну якість – інтерактивність. Завдяки цьому вони дозволяють налагодити зв’язок з користувачами і залучити їх до тих чи інших процесів.

Призначення

Соціальні медіа широко використовуються в просуванні web-сайтів, вони незамінні для збільшення продажів товарів і послуг покупцям з числа користувачів Інтернету. Не менш корисні вони і для поширення різного вірусного (вірального) контенту.

Найяскравішими представниками інтернет-медіа є соціальні мережі, які все частіше використовуються для розкрутки брендів. Для цих цілей в соцмережах створюються спеціальні групи, акаунти компаній і публічні сторінки. Соціальні медіа роблять позитивний вплив на рекламне просування сайтів, вони призначені для залучення користувачів на цільові сторінки.

Маркетинг

s285Використання соціальних медіа є невід’ємним елементом ефективного просування сайтів. Грамотні стратегії просування за допомогою соціальних медіа дозволяють залучити до обговорення продукту, що просувається товару або послуги велику кількість користувачів, зацікавити їх у придбанні цих товарів або послуг, збільшити відвідуваність сайту і його конверсію.

Для того, щоб досягти бажаних результатів, оптимізатор повинен мати спеціальні знання і певні навички роботи з форумами, тематичними майданчиками, соціальними мережами, спільнотами та іншими соціальними медіа.

Соціальні медіа відіграють все більш важливу роль і є безмежним джерелом для залучення потенційних клієнтів. Проводячи з їх допомогою грамотні промо та рекламні кампанії можна домогтися чудових результатів у просуванні товарів або послуг найрізноманітнішого призначення.