Сніппет

Сніппет – це невеликий уривок з тексту, розміщеного на сторінці, що потрапила в пошукову видачу за запитом користувача. У деяких випадках замість фрагмента тексту зі сторінки відображається уривок з опису сайту, розміщеного в Яндекс і каталогах DMOZ.

Призначення

сніппетСніппет грає важливу роль в просуванні веб сайтів. Чим привабливіший для користувачів буде цей уривок, тим більше буде затребуваний сайт, тим вище він буде підніматися в пошуковій видачі. Це викликано тим, що користувач перш, ніж скористатися результатами пошуку і клікнути по будь-якому з посилань, вихоплює слова з сніппета і підсвідомо оцінює, наскільки підходить йому цей сайт.

Якщо уривок з описом сайту буде непривабливим, користувач віддасть перевагу іншому ресурсу, сніппет якого буде більш цікавим. Тому створення якісного сніппета є невід’ємним елементом оптимізації та пошукового просування web сайтів.

У сніппеті може вказуватися контактна інформація – номер телефону або адреса електронної пошти. Завдяки цьому користувач може отримати необхідну інформацію без переходу за посиланням. Це трохи знижує трафік, однак збільшує число потенційних клієнтів.

Формування

Сніппет складається пошуковими системами, процес його формування автоматичний. Для сниппета використовується вміст тегів title і meta name = “description”, а загальна формула сніппета є приблизно такий вислів:

Сніппет  = тег title + тег meta = «description»

Дуже часто, особливо у Яндекса, як сніппет може бути використаний заголовок і уривок з розміщеного на сторінці тексту.

s283В окремих випадках може бути виконано злиття декількох заголовків, заголовка і підзаголовків, заголовка і фрагмента тексту, що викликає подив у недосвідчених оптимізаторів. Уривок тексту під заголовком сніппета може формуватися як з однієї частини тексту, так і з декількох частин у вигляді цитат.

Корисні поради

Якісне пошукове просування сайтів вимагає від оптимізатора серйозного ставлення до внутрішньої оптимізації, зокрема, до формування сніппета. Для того, щоб пошукова система могла скласти хороший сніппет для сайту, який просувається, потрібно заповнити теги title і meta name = “description”, причому зробити це потрібно з особливою ретельністю.

Виконавши оптимізацію вмісту сайту, можна буде добитися того, що саме воно буде використовуватися пошуковими системами для формування сніппета. Особливо це стосується пошукової системи Google, а ось система Яндекс найчастіше формує сніппет тільки по тегу title, а тег meta name = “description” чомусь ігнорує.