Розкрутка сайтів
При складанні семантичного ядра дуже зручно використовувати в якості основного допоміжного інструменту – прекрасні розробки – Wordstat.yandex.ru та Google.Adwords.
У відведеному для цього полі, Ви вписуєте шукану фразу. Далі, швидше за все, буде необхідно вибрати цікавий регіон. Наприклад, якщо ми просуваємо сайт у Львові, то нам слід вибрати з уже запропонованого списку саме це місто.

Приклад складання семантичного ядра

Наприклад, слово «змішувач». До речі, інструменти є незалежні від реєстру, це означає, що вони будуть показувати одні й ті ж результати при введенні слів: «змішувач», «Змішувач», «ЗМІШУВАЧ» і т.д. Після уточнення регіону на наш запит, ми отримуємо 27206 показів на місяць. Ця цифра позначає загальне число показів в місяць за участю цього слова. Наприклад, «змішувач для ванної», «змішувач для душу», «купити змішувач» і т.д. Для уточнення даного нас запиту, у яндекса є набір дуже корисних операторів.

  1. Оператор мінус «-» – мінус-слова. Цей оператор дозволяє виключати з статистики запитів не потрібне для нас слово або декілька слів. Для застосування цього оператора, Вам необхідно поставити знак мінус перед словом, яке виключається. Наприклад, нас цікавить слово «змішувач», але не потрібні входження зі словом «ремонт», тоді в рядку ключових фраз і слів написати наступне: «змішувач –ремонт». Зверніть увагу, що перед знаком «-» повинен стояти пробіл, а от між «-» і самим словом нічого стояти не повинно. Можливий варіант виключення відразу декількох слів. Для цього слід написати слова один за одним без ком, перед кожним проставляти знак мінус «-». Приклад: «змішувач -ремонт -купити –Душова»
  2. Наступним дуже важливим оператором є оператор «лапки». Цей оператор дозволяє відкинути всі словосполучення, з вмістом даного слова чи фрази. Показує як результат кількість запитів по даному слову або всім його словоформам. Наприклад, якщо ми поставимо в лапках слово «змішувач», то як результат отримаємо число показів в місяць за словами «змішувач», «змішувача», «змішувачі» і т.д
  3. Оператор знак оклику «!». Цей оператор дозволяє враховувати слова, які нас цікавлять в точно заданому написанні. Наприклад, «! Змішувач», в результаті ми отримаємо кількість показів на місяць, безпосередньо слова «змішувач», а не «змішувачі», «змішувача» і т.д.
  4. Оператор плюс «+». З його допомогою примусово враховуються прийменники та займенники. Система пошукової машини Яндекс за замовчуванням бачить кількість показів за запитами «змішувачі для ванної» і «змішувачі ванній» однаковим. Але якщо поставити «+», то система буде враховувати тільки фразу «змішувачі + для ванної».
  5. Оператор групування «()» і чи «|». За допомогою даних операторів можуть скласти вирази типу

Складання семантичного ядра – 30$

Просування сайтів
Необхідно враховувати і такий нюанс, як об’єднання повторюваних слів в пошуковому запиті. В результаті буде показано кількість запитів як з повторюваними, так і з поодинокими словами. Наприклад, за запитом «змішувачі-змішувачі» буде показано кількість показів на місяць і за запитом «змішувачі» і за запитом «змішувачі-змішувачі».

Для більш якісного просування сайтів Львів бажано підібрати кілька запитів з входженнями, які нас цікавлять (приклад: змішувач, змішувач для ванної, змішувач для душу, змішувач для раковини). Запит «змішувач для раковини» менш конкурентний, ніж «змішувач», і, відповідно, по ньому розкрутка сайту Львів відбудеться скорше. Просуваючи сайт за запитом «змішувач для раковини», ми побічно просуваємо сайт за запитом «змішувач». У підсумку за запитом «змішувач для раковини» сайт через короткий термін знаходиться в ТОПі, на нього переходять потенційні клієнти, і забезпечується хороша основа для виведення сайту за запитом «змішувач». Просування сайту по одному запиту «змішувач» займе більше часу.