Поєднання слів “семантичне ядро сайту” є тією фразою, яку люблять часто вживати новачки в області SEO. Звучить це дуже серйозно і з ходу навіть незрозуміло. Цей вислів здатний викликати захоплення у знайомих і друзів, вразити потенційних клієнтів і так далі. На ділі, семантичне ядро являє собою простий набір слів, за якими в системах пошуку сайт знаходять потенційні клієнти. Як бачимо, все не так складно.
Але простота образу не може гарантувати простоту суті. Складати семантичне ядро сайту, швидше за все, один з найвідповідальніших етапів просування сайту в системах пошуку. Забезпечити сайту широку аудиторію неважко, але від вас будуть потрібні великі фінансові вкладення. Складніше буде спрацювати точно в цільової аудиторії, щоб отримати максимально швидке і ефективне повернення інвестицій. Націленість на максимальну віддачу від інвестицій замовника – ось головний фактор, який відрізняє професійну SEO-компанію від недобросовісних виконавців. Грамотно підібране семантичне ядро є гарантією того, що гроші клієнта йдуть на залучення відвідувачів, які є його цільовою аудиторією. Вони приходять на сайт з метою придбання тієї чи іншої продукції.
Поєднання простоти і складності
Скласти семантичне ядро сайту не так вже й важко. Можна самостійно скласти його за допомогою інструментів, які доступні всім бажаючим в режимі реального часу. Наприклад, існують сервіси підбору ключових слів від Яндекс. Вони дозволяють вам дізнаватися майже всі пошукові запити, які використовують ваші потенційні клієнти. І, здавалося б, ось воно, безкоштовне щастя! Але насправді все не так просто.
У своє розпорядження ви отримуєте кілька сполучень слів, які, так чи інакше, відносяться до тематики вашого ресурсу. Ось воно, де ядро. Бери і користуйся! Тільки його не візьме ніхто. Говорячи простіше, якщо ви принесете таку кашу в SEO-компанію, яка дорожить своєю репутацією, то її в роботу не візьмуть. Вони запропонують вам свої послуги з розробки семантичного ядра або пошлють на пошуки інших підрядників.
Семантичне ядро сайту є не просто набором ключових слів. Їх необхідно поділити на низько-, середньо-і високочастотні, також за структурою проекту потрібно визначити розподіл запитів, позначити найефективніші методи розкрутки кожної з цих груп. У цій справі просто необхідний досвід. Професійні оптимізатори грамотно складуть семантичне ядро для вашого комерційного сайту, якщо ви в цій справі абсолютно не розбираєтеся.
Наявність адекватно складеного семантичного ядра відкриє фахівцям з просування сайтів і seo-оптимізації чистий шлях до піднесення інтернет-ресурсу на вершину видачі систем пошуку. В динаміці процес покаже, які з пошукових запитів є найефективнішими, популярними і вигідними.