Подібно інтернет-магазинам або ресурсам, які продають послуги, просування інформаційних сайтів залежить від того, як їх сприймають пошукові системи. Компанія «alexsmokinof.lviv.ua» розробила і брала участь в успішному розкручуванні декількох десятків інформаційних проектів.
Співробітники чітко визначають різновиди порталів цього типу, відносячи до них наступне:
- довідники, каталоги (регіональні бази даних, в тому числі комерційні, посібники для учнів, карти, тощо);
- майданчики для розміщення статей (додавання релізів, новин сторонніми авторами);
- розважальні портали (чати, ігрові ресурси);
- новинні сайти;
- персональні блоги.
Якісне просування інформаційних порталів забезпечується за рахунок роботи SEO фахівців + додаткові дії, що застосовуються до сайту загалом.
Пошукова оптимізація: основні заходи
Просуванню інформаційного сайту передують заходи загального плану: аналіз поточного стану та розробка стратегії з плануванням подальших кроків:
- створення зручної структури сайту;
- збір семантичного ядра з орієнтацією на тематичні гілки;
- визначення мети проведення SEO оптимізації, а точніше визначити те, навіщо портал буде продовжувати роботу;
- розробка контент-плану (які статті і як часто публікувати);
- оптимізація фрагментів;
- поліпшення технічного стану ресурсу (дизайн, навігація, юзабіліті);
- налаштування аналітичних систем;
- очищення зовнішньої посилальної маси, створення умов для накопичення якісного додавання «+» відгуків;
- розвиток та оновлення контенту згідно з розробленим планом.
Запропоновані заходи створюють умови для підвищення трафіку. На відміну від інтернет-магазинів, інформаційні портали не переслідують цілей – перетворювати відвідувачів у клієнтів. На сторінках зазвичай присутня мінімальна кількість реклами. Виникає питання: які ж цілі переслідує інформаційний портал? Ресурси цього типу залежать від масштабності планів власника:
- глобальні новинні портали;
- особисті або корпоративні блоги для навчання та залучення клієнтів;
- регіональні довідники, які бажають залучити у свої ряди локальний бізнес і користувачів, зацікавлених у відповідних відомостях;
- інші.
Здається, що кожен ресурс зацікавлений виключно в підвищенні трафіку. Це забезпечується простим перебуванням в ТОП-3 пошукових систем, але як це забезпечити? Кожен з видів ресурсів цього типу потребує формування постійного ядра цільової аудиторії. Залучення на сайт відбувається в якомусь наближенні стандартно: за допомогою підвищення клікабельності сніппетів. Але для утримання уваги відвідувачів необхідний корисний контент. Оцінити зацікавленість гостей у пропонованих публікаціях допоможе використання аналітичних показників:
- тривалість перебування на сторінках;
- число записів, які відкриваються за одну сесію;
- частота повернень;
- соціальна активність (лайки, коментарі, тощо).
Виходячи з наведених потреб, співробітники «SeoSite» організовують проведення наступних видів робіт:
- Підтримання та періодичне оновлення тематичної стратегії проекту.
- Створення умов для забезпечення зручної взаємодії з сайтом.
- Здійснення контролю над додаванням реклами.
- Поліпшення каталогів ресурсу, Sitemap, навігації.
- Аналіз зацікавленості відвідувачів у розміщуваних записах.
- Заходи по управлінню репутацією в мережі.
- Підтримання працездатності проекту 24/7.
Є ще ряд заходів, що не увійшли до наведеного списку.
Особливості просування інформаційного порталу
Сайти цього типу відрізняються частотністю оновлень. Виникають проблеми з своєчасністю індексації сторінок. Коли спостерігається низький рівень «визнання» записів пошуковими ботами, сайти отримують менше трафіку з видачі. Як наслідок, на знову опубліковані сторінки приходить мало користувачів. Це створює особливу проблему при розміщенні трендових новин. Портали, що володіють унікальною інформацією по темі, яка тільки зароджується, виявляються ущемленими. До прикладів трендового трафіку можна віднести такі теми: вихід нових мобільних пристроїв, демонстрація трейлерів до очікуваних прем’єр, результати виборів у різних країнах, тощо.
Більшість проблем з низькою індексацією сторінок виникає припущення ряду стандартних помилок:
- сайт не доданий в панель вебмастера пошукової системи;
- весь ресурс або його частини заблоковані (причина в хостингу або оновленні домену);
- наявність дублів контенту або навіть цілих сторінок;
- проблеми з файлами sitemap.xml, robots.txt;
- низька унікальність статей;
- складна структура сайту, глибока вкладеність сторінок;
- повільне завантаження;
- порушення правил пошукових систем, інші.
Фахівці «SeoSite» знають, як вирішити перелічені та інші проблеми, що ведуть до «відмови» краулерів (ботів) індексувати сторінки.
Управління репутацією в мережі, як альтернатива або доповнення SEO
Для інформаційного сайту особливо важливо ефективно поширювати цей контент: швидко і з охопленням більшого числа ЦА. При цьому для інформаційної тематики важливіше виявляються не комерційні запити, а ключові слова широкої відповідності. Для цього досить використовувати відповідні фільтри аналітичних сервісів. Одночасно з цим буде потрібне створення і розвиток репутації об’єкта просування. Тут і знадобляться навички співробітників «SeoSite», які досконало володіють інструментами PR кампаній.
Що дає управління пошуковою репутацією сайту:
- підвищується кількість цитувань ресурсу;
- трастовість або достовірність порталу піднімається на достатній рівень, щоб прискорити індексацію;
- формується коло ЦА, що регулярно читає записи;
- розширюються джерела отримання цільового трафіку.
Для виконання всіх цих пунктів використовуються всі законні способи. Розміщення посилань у блогах, соціальних мережах, на форумах. Присутня частка покупних донорських майданчиків з пред’явленням до них високих претензій по якості. Ми пам’ятаємо про те, що сьогодні пошукові системи посилюють правила по відношенню до агресивних способів реклами.
Нашим клієнтам буде корисно знати про YMYL сайтах, серед яких зустрічаються сайти інформаційної тематики. Фахівці з управління репутацією в мережі легко впораються з завданнями, що знову з’явилися. Суть в тому, що до YMYL сторінок пред’являються особливі вимоги по якості. Поки механізм тільки вводиться, асесори, але не пошукові боти, стають основними перевіряючими контенту. Тут є два важливих моменти:
- Існування сторінок, які з більшою ймовірністю потрапляють під поняття YMYL (Гроші або Ваше Життя).
- Професіоналам простіше визначити ступінь ризику для кожного запису опинитися в особливій групі.
Знання дозволяє вживати відповідні заходи і оберігати сайт від отримання оцінки «низька» або «найнижче» якість.
Всі заходи цілком можуть укластися в послугу з управління репутацією в мережі. Адже фахівці забезпечують присутність експертної думки, авторитетність публікаторів, достовірність використовуваної інформації. Це цілком підходить до уявленням пошукових систем про якість контенту, як наслідок і сторінок.
Докладніше у наших менеджерів. Заповніть форму зворотного зв’язку або залиште номер телефону, за яким з вами можна зв’язатися.