У цій статті ми разом з вами постараємося докладно розібратися про самостійне просування сайту в пошукових системах. В першу чергу нам знадобитися план і кілька питань, які допоможуть нам в «правильному» просуванні вашого ресурсу в інтернеті.

Дуже важливо на самому старті мати структуровану інформацію. Головна помилка полягає в тому, що інформація в seo дуже швидко застаріває. Пошукові системи постійно вносять зміни в свої алгоритми, а іноді створюють і нові.

 

097

Самостійна розкрутка сайту з нуля в пошукових системах в 2018 році:

  1. Який регіон просування вашого ресурсу
  2. За 5-ти бальною шкалою, як ви оцінюєте конкурентність у вашій ніші
  3. Який щомісячний бюджет ви готові виділяти на розкрутку вашого сайту
  4. Які цілі ставите по вашому проекту (кількість статей, відвідуваність, прибуток і т.д.)
  5. Чи буде потрібен ваш проект інтернету через n кількість років

А тепер після того як поставлені питання, ми постараємося разом розібратися у всіх особливостях. Ви як власник ресурсу, в залежності від вашого бюджету, будете виконувати роль кількох фахівців: копірайтера, seo-фахівця і маркетолога.

І ви повинні розуміти на що можна розраховувати через рік, через 5 років. Для будь-якого власника ресурсу важливо, щоб збільшувалася аудиторія. У 2018 році частка інтернет-користувачів в РФ – 84 млн, а в Україні – 20 млн. А для нас найголовніше, щоб динаміка продовжувала зростати.

098З чого почати просування сайту:

  1. Проаналізувати конкурентів
  2. Провести внутрішню оптимізацію
  3. Зібрати семантичне ядро
  4. Написати тексти

Перше, що необхідно, щоб у вас був адаптивний шаблон. Останні тенденції показують, що кількість відвідувачів Інтернету все частіше і частіше використовують смартфони. А це означає, що один і той же відвідувач може потрапити на сайт з комп’ютера і смартфона. Існує кілька варіантів перевірки на мобільність.

  1. Яндекс надає за адресою – webmaster.yandex.ru. Розділ «Інструменти» – «Перевірка мобільних сторінок».
  2. Тепер скористаємося сервісом від Google – www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/?hl=ru.

Налаштування robots.txt і sitemap

Наступний етап – це налаштування robots.txt і sitemap. Тепер опишемо для яких цілей служить robots.txt. Це файл, який описує, які розділи на хостингу потрібно або не потрібно індексувати пошуковим системам. Наприклад, файл singatullin.in.ua/robots.txt.

Тут вказані стандартні настройки для cms wp. А sitemap виконує функцію карти сайту для пошукових систем. У статті «Як створити файл sitemap», ми вже торкалися цієї теми, тому не бачемо сенсу повторюватися.

Основа сайту – глибоке семантичне ядро

Як відомо контент – це найважливіше заради чого і створюється сайт. Але тут багато зустрічають основні камені спотикання, які дозволить вирішити стаття «Як скласти семантичне ядро сайту». Тому що багато хто дивується, що вони зі свого боку, начебто і пишуть статті, але при цьому відвідуваність ресурсу залишає бажати кращого. Можливо ви пишете не використовуючи seo-інструменти. Але може бути просто тематика вашого сайту дуже конкурентна. А це автоматично вас ставити в невигідні умови.

Після того як ваш ресурс буде наповнений інформацією, усунені всі помилки, які описані вище. Перед вами буде завдання відправити на індексацію сайт. Ми вже описали як це можна буде зробити вище. Зазвичай це буде займати 2-3 тижні. Весь цей час, ви повинні будете продовжувати писати нові статті.

Не забуваємо про посилальну масу для сайту

099Всі ці моменти можна було спокійно віднести до внутрішньої оптимізації. Але також є і зовнішня оптимізація. Завдання, якої зводяться до нарощування посилальної маси. Найчастіше – це покупка посилань (обмін посиланнями). Обов’язково потрібно буде створити публічну сторінку в соціальній мережі. Там ви зможете ділитися новинами вашого ресурсу. А якщо матеріал вашим відвідувачам дуже сподобатися, то вони будуть ділитися зі своїми друзями. І це запустить вірусний маркетинг.

Про те, як купувати вічні посилання для вашого сайту для Яндекс, ми писали в цій статті. Перед вами стоятиме завдання створити свій бренд в Інтернеті. Ви повинні прекрасно розуміти, що це буде дуже цікаво, тому що ви будете змушені постійно вивчати новий матеріал.

Сподіваємося, що інформація вам сподобалася і ви з радістю прочитайте, і інші статті. Велика частина матеріалу призначена для початківців, але якщо раптом ви зіткнетеся з тим, що вам складно буде щось зрозуміти – пишіть.

Самостійне просування сайту в Яндексі

Найголовніше визначитися, що ви будете пропонувати вашим відвідувачам (послуга або товар), є попит і яка конкуренція, регіон просування. Наприклад, у вас інтернет-магазин і ви спочатку зможете здійснювати, за допомогою кур’єрської служби доставку по всій країні або тільки по місту.

А може у вас сайт з надання послуг (юридичні, перукарня і тд), тоді для вас актуально не тільки місто (потрібно враховувати населення міста), а навколишні ваш офіс дома, так як часто людиною рухає лінь і для нього стоїть одне завдання – швидко і дешево. Не забудьте додати ваш ресурс (офіс) на Google і Яндекс карти. Більш докладно описано в цій статті – «Розкрутка сайту в Яндексі»

Як розрахувати рівень конкуренції для ніші

Перед тим як ви плануєте зайти на ринок, ви повинні розуміти, що належить вам проаналізувати рівень конкуренції по-вашому регіону просування. А далі вже найцікавіше – унікальність вашої пропозиції.

Наприклад, ви вирішили відкрити інтернет-магазин з продажу смартфонів, ноутбуків. Ринок перенасичений пропозицією. Це чітко видно в агрегаторах (hotline.ua-Україна, Яндекс.Маркет – РФ, коли на один товар – 20-40 інтернет-магазинів).

100Ясна річ, що ваша маржа різко зменшується, а значить ви повинні робити великий оборот. А оборот можливий тільки за умови, що ваш рівень сервісу вище, ніж у конкурентів (безкоштовна доставка, знижки, гарантія, відгуки і тд). Тобто ви повинні бути не тільки хорошим сео-спеціалістом для свого проекту, але і аналітиком.

Рекомендуємо всім перед стартом вивчити тренди на ринку, що популярно в США і ЄС. І чим вище популярність, тим відповідно вище конкуренція. А так як завдання будь-якого бізнесу – це отримання прибутку, ви повинні розуміти, що в перенасиченому ринку у вас буде мінімальна маржа і висока конкуренція.

Тому, намагайтеся шукати ніші, де у вас буде маржа мінімум 100-200% і хороша купівельна спроможність вашої аудиторії. Якщо у вашій ніші вже є пару успішних проектів і ви хочете їм скласти конкуренцію, тоді варто проаналізувати ці сайти. А в цьому нам допоможе сервіс goo.gl/FSuQ1n і стаття «Аналіз сайту конкурента».

Ви зможете побачити його семантичне ядро, контрольний профіль і приблизно тим самим оцінити бюджет на просування. Припустимо у вашого конкурента відвідуваність 500 чол на добу. Для вашої ніші конверсія 3-5%.

А це означає, що за місяць наш сайт відвідає 15000 чоловік. При конверсії 5% виходить 750 осіб замовлять 750 товарів (грубо). Середній чек нашого ІМ становить … Так ви зможете зрозуміти варто вам заходити на цей ринок чи ні.

Самостійне seo просування інтернет-магазину

Ринок інтернет-торгівлі продовжує зростати, хоча купівельна спроможність продовжує падати. Тому основне завдання підприємця підняти свій проект при мінімальних витратах на старті. Я рекомендую вам прочитати – «Як створити інтернет-магазин з нуля“. Основні засоби краще витратити на просування проекту в інтернеті і формування в майбутньому свого бренду. А почніть з seo-оптимізації

Тут все як завжди визначає ваша стратегія просування і вихід на ринок. Після створення вашого проекту потрібно сформувати семантику і вибудувати зручну для клієнта структуру сайту, але при цьому, щоб було зручно не тільки вашим користувачам, але і пошуковим системам для сканування.

Рекомендуємо для ознайомлення – «Просування інтернет-магазину своїми руками в топ-10» і «Як правильно писати статті для просування сайту».

Надалі вам потрібно буде розширювати кількість каналів, але при цьому відстежувати середній чек по кожному каналу і конверсію. Це дозволить вам «правильно» розподіляти бюджет вашого проекту для просування в інтернеті і відсікати неприбуткові канали.

101

Які цілі по проекту і чи буде він потрібен через n кількість років

Завдання підприємця – отримання прибутку. Тому, він повинен оцінити не тільки попит, конкуренцію, але і купівельну спроможність його регіону просування. Виходячи з вищевказаної інформації перед вами стоїть завдання – сформувати бренд і постійно розширювати асортимент товарів і тим самим залучати нову аудиторію.

Якщо ви входите на ринок, щоб просто спробувати свої сили, але при цьому у вас «маленький» бюджет і не знаєте чи буде актуальний ваш проект через 2-3 роки, то краще перерозподілити ваш бюджет в іншому напрямку, де від нього буде більше користі для вас і ваших близьких.

Підприємець – це людина, у якого знижений рівень ризику і він постійно готовий ризикувати, заради отримання прибутку. Але будь-який ризик повинен бути виправданим (співвідношення прибутку і збитків).