Донор (сайт-донор) – це ресурс, на якому розміщуються посилання на просувний сайт. Вони використовуються для збільшення посилальної маси і позитивно впливають на ранжування. Просувний сайт в цьому випадку називається акцептор.
Донори в SEO
Сайти-донори надають серйозний вплив на результати пошукового просування і передають сайтам, що просуваються, значну частину своєї власної статичної ваги. Вага посилання на акцептор, розміщеної на донорі, не враховується тільки в тому випадку, якщо використовуються теги nofollow або noindex, що забороняють індексацію.
Сайти-донори можна шукати самостійно – розміщувати беклінки в соціальних мережах, тематичних або регіональних каталогах, на форумах і сайтах відгуків. Але, це робиться в тому випадку, якщо просування ведеться самостійно і / або в тому випадку, якщо на покупку посилань не вистачає бюджету на просування сайту.
В інших випадках використовуються довідкові донори, у величезній кількості представлені на біржах посилань або статейних біржах. Вибирати відповідні майданчики на посилальних біржах набагато швидше і простіше, проте і трохи дорожче.
При виборі сайтів-донорів для пошукового просування сайту слід враховувати ряд факторів:
- Вік донора повинен бути більше 6 місяців.
- Донор повинен мати високі показники тІЦ і PR.
- Донорський сайт повинен розташовуватися в доменній зоні .com або .ua.
- Сайт-донор повинен мати не більше трьох зовнішніх посилань на одній сторінці.
- Донор повинен бути схожим за тематикою з сайтом, що просувається – пошукові машини негативно ставляться до відмінністі тематик донора і акцептора.
- Кількість контенту на сторінці, оформлення.
- Місцезнаходження покупного посилання на донора.
Дані вимоги – суб’єктивні! І необхідно ретельно оцінювати той чи інший перед прийняттям рішення!
Куплені посилання, які розміщуються на сайтах-донорах, діляться на тимчасові і вічні. Тимчасові (орендні посилання) розміщуються на певний строк, після закінчення якого знімаються, а вічні посилання залишаються на донорських сайтах назавжди.
Вартість вічних посилань вище тимчасових, однак, вони більш ефективні і корисні. Вічні посилання підходять навіть для просування по проблемним запитам і для розкрутки молодих сайтів, вони швидше індексуються і виглядають більш природними для пошукових систем.