Роль портфоліо в оцінці майстерності копірайтера

Роль портфоліо в оцінці майстерності копірайтераБагато копірайтерів, особливо початківців, недооцінюють ролі портфоліо в своїй роботі, тому вони у них зазвичай пустують. Але ж портфоліо може послужити копірайтеру хорошу службу.

Уявіть собі, що на біржу статей заходить вебмастер, який займається просуванням сайту і наповненням його контентом, або простий замовник, який бажає придбати цікавий матеріал для якихось своїх цілей. А там розміщено безліч статей на різні теми, але прочитати цікаву для нього цілком він може лише після її покупки.

Справа полягає в тому, що біржі представляють на огляд замовника тільки невеликий фрагмент виставленої для вільного продажу статті. І яке ж велике буває розчарування замовника, коли після придбання її він виявляє, що це далеко не те, що він хотів би мати. На деяких біржах статей є ТОП копірайтерів, в яких представлені посилання на найбільш успішних з них. Але про що і головне як вони пишуть, залишається для замовника таємницею.

Ось для того щоб замовник отримав подання про майстерність копірайтера і існують портфоліо. Правда, вони є не на всіх біржах статей і вимоги до статей, що розміщуються в них на різних біржах, різні. На деяких біржах до розміщення в портфоліо допускаються тільки унікальні статті, на інших же можна публікувати авторські статті, вже поміщені на сайтах або в блогах і не є таким чином унікальними.

Роль портфоліо в оцінці майстерності копірайтераОднак хочеться застерегти копірайтерів від розміщення в своїх портфоліо статей, написаних красиво і що легко читаються, але запозичених у інших авторів. Обман рано чи пізно відкриється і такий копірайтер напевно потрапить до чорного списку замовника і назавжди втратить замовлень від нього, а можливо, і від його колег.

З іншого боку, розмістивши в портфоліо цікаві, майстерно написані статті, копірайтер може привернути до себе увагу великої кількості замовників, багато з яких будуть співпрацювати з ним і надалі. Прикладів такого довгострокового співробітництва між копірайтерами, що мають в своєму портфоліо неординарні статті, і замовниками існує безліч. Тому наповнення портфоліо статтями треба приділяти найпильнішу увагу. Портфоліо – це обличчя копірайтера, його візитна картка.