У маркетингу існує кілька ситуацій, коли формат сайту Landing Page – набагато вигідніше інших. Іноді його називають «посадкові сторінки» з-за того, що основний рекламний трафік прямує на них. Працює приблизно так: створюється таргетоване оголошення. У ньому використовується посилання або анкор на потрібний рекламодавцю сайт, що продає один товар (від сили 2-3).
Команда «SeoSite» виробила стратегію в створенні Landing Page і її просування в мережі. Формат застосовують у таких загальних випадках:
- хочуть продати «ходовий» товар швидко і за гарною ціною;
- коли основний сайт ще в стадії розробки;
- для розуміння затребуваності виробів певного типу;
- щоб скласти бізнес-план на старті підприємницької діяльності.
Лэндинг часто потрібен в А/В тестуванні. Спірні для основного сайту параметри дизайну, юзабіліті, іншого розподіляються на кілька посадкових сторінок. Користувачі у вибірковому порядку надсилаються на одну з них. Після дивляться результати аналітики, порівнюють і призначають якийсь із варіантів головним.
Коли посадкова сторінка розташовується на основному сайті, вона одночасно з продажем виконує роль об’єкта, що притягає нових клієнтів.
Причини для створення Landing Page
Сайти часто піддаються критиці. Адже багато з них схожі, як близнюки. Пояснити таке легко – майже всі посадочні сторінки мають однакову структуру. Це справедливо навіть для тих ситуацій, коли перед користувачем відкривається авторська розробка. Індивідуальними особливостями лэндинг обростає, коли додаються дизайнерські ідеї і комерційні оферти зі знижками та акціями.
Landing Page надає користувачам такі можливості:
- управляти аудиторією: купити або залишити сайт (ніяких зайвих переходів);
- просувати ресурс з допомогою аналітичних сервісів, де легке націлювання;
- отримувати швидкий і високий прибуток;
- мотивувати відвідувачів до купівлі або переходу на головну сторінку основного сайту.
Інформація на посадковій сторінці видається максимально прозоро:
- подробиці про товар (виробник, матеріал, для чого потрібен);
- ціна зі знижкою і без;
- наявність розмірів, забарвлень, іншого.
Розташовуваний на лендинзі товар часто представляє експериментальну або обмежену партію. Тому відвідувачу сайту відразу зрозуміло: більш детальну інформацію шукати безглуздо. Це побічно впливає на зниження числа відмов. Підключені модулі зворотного зв’язку, що перебувають онлайн консультанти і робота call-центрів, посилюють ймовірність вчинення угоди.
Інші особливості лендинга
Форма посадкових сторінок змінюється з міркувань індивідуальності підходу. У ній враховується наступне:
- робота в певному сегменті ринку;
- портрет цільової аудиторії максимально деталізований;
- просування по пошуковим запитам.
Як наслідок, послуга налаштування контекстної реклами йде супутником разом з створенням лендингу.
Планування структури посадкової сторінки у нас
Існує кілька альтернатив для взаємодії з питань розробки односторінкового сайту.
Перший. Клієнт сам пропонує бачення майбутнього ресурсу. Фахівці оцінюють його складність і можливість реалізації. Підраховують кошторис за завданням.
Другий спосіб. Розробники пропонують кілька заготовок для реалізації. Клієнт розглядає і вибирає потрібний вид проекту, висловлює побажання по коригуванню.
Щоб співпраця виявилася приємніше і плідніше, весь процес розбивають на декілька етапів:
- формування першого подання про проект;
- складання технічних завдань для фахівців, що працюють над створенням лендингу;
- підготовка шаблонного виду;
- перевірка попереднього результату замовником;
- виправлення і затвердження проекту;
- відправка сайту на сервер;
- перевірка працездатності;
- інтеграція з аналітичними сервісами;
- здача готового ресурсу з передачею паролів для входу і управління.
Нагадаємо, що лэндинг – це сторінка одного продукту, що продає. Вона інтенсивно рекламує бренд або магазин. На такому сайті бажано розміщувати рекомендації експертів та відгуки справжніх покупців. Отримайте детальну інформацію, скориставшись контактною формою.