Сьогодні ми вирішили підготувати для загального огляду статтю на тему: «Як розкрутити інтернет-магазин з нуля своїми руками». Стаття обіцяє бути цікавою і найголовніше – корисною, з урахуванням особливостей просування в 2018 році.
Як просунути інтернет-магазин в топ Яндекса і Google
Просування вашого інтернет-магазину (ІМ) починається з моменту створення. А тепер пояснемо чому. Перед вами стоїть завдання зробити ІМ на функціональній cms, з можливістю своєчасного оновлення і максимально розширеним функціоналом.
Ви приблизно повинні розуміти, хто буде вашими відвідувачами, який регіон просування, способи оплати та доставки і так далі.
Тому, якщо ви ще на стадії створення ІМ, можете ознайомитися з цим матеріалом «Як створити інтернет-магазин з нуля».
План з просування інтернет-магазину:
- Вибрати cms для ІМ;
- Оберіть свій регіон просування;
- Визначитися з потребами аудиторії;
- Підібрати домен і хостинг;
- Провести seo-оптимізацію інтернет-магазину (в тому числі зібрати семантичне ядро);
- Створити рекламну кампанію в Яндекс.Директ або Google AdWords по ключам, що просувають;
- Розглянути додавання своїх товарів в агрегатори;
- Нарощування маси для посиланнь;
- Зняття позицій за потрібними ключовими словами в пошукових системах.
Тепер по кожному пункту більш докладно. З першим тут все зрозуміло. Для цього ми виділили цілу статтю – «Як відкрити свій інтернет-магазин»
Регіон просування інтернет-магазину
І почнемо ми з регіону просування. Залежно від товарів, регіони просування є в цілому по країні (країнах), але багато хто продає товар тільки по певним регіонам. Тому на самому старті і важливо уточнити всі ці моменти.
Цей пункт важливий тим, що чим більше у вас аудиторія, тим відповідно і вище конкуренція. І якщо ви на старті не можете дозволити собі «великі» бюджети, варто задуматися про маленький регіональний ІМ, який в перспективі буде розширюватися.
Якщо ви вибираєте регіональний бізнес в онлайні, тоді обов’язково потрібно дізнатися наскільки той чи інший товар користується попитом і хто в майбутньому у вас буде конкурентом.
Дізнатися потреби аудиторії
Від аудиторії залежить все. Тому перед вами стоять такі завдання:
- Дізнатися, що їх цікавить (скласти приблизний портрет).
- Чи присутній фактор сезонності.
- Приблизні доходи клієнта.
- Чи здійснюють клієнти покупки тільки через комп’ютер або мобільні телефони.
- Наскільки відвідувачеві важлива швидкість завантаження сайту.
- Чи зручний ваш сайт в плані юзабіліті (доступність товару в 3 кліки, зручний пошук товарів на сайті, наявність фільтра, швидкий перегляд).
- Чи відповідає картка товару на поставлені питання клієнта (фото, опис, ціна, покупка в 1 клік, відгуки).
- Чи створено розділ «Оплата і доставка».
- Як можна отримати консультацію (онлайн-консультант, замовити зворотний дзвінок, наявність моб.номеров).
Підібрати доменне ім’я та хостинг для інтернет-магазину
У просуванні інтернет-магазину дуже важливо вибрати правильно домен і хостинг. За вибір домену ми написали цілу статтю «Як правильно вибрати доменне ім’я для сайту», але додамо пару моментів. Рекомендуємо вибирати доменне ім’я під ваш регіон (країну).
З хостингом йдуть приблизно справи – аналогічно. Ваше завдання, щоб ваш хостинг максимально швидко працював і постійно був доступний. Найчастіше намагаються заощадити, але тут важливо співвідношення ціна / якість. Якщо у вас виникнуть питання-пишіть. Підкажемо оптимальний хостинг під ваші потреби.
Seo-оптимізація інтернет-магазину
Це один з найбільш складних і важливих пунктів в просуванні інтернет-магазину. Погодьтеся, що багато хто мріє розкрутити свій проект (ІМ) в інтернеті самостійно, але головна їх помилка, що вони на старті не використовують рекомендації. Дуже хороша стаття на цю тему «Seo-оптимізація інтернет-магазину».
Розкрутити інтернет-магазин з нуля можна і це у вас основне завдання, але тут повинні бути чіткі цілі. Якщо в цілому по вашому напрямку конверсія 2-3%, крім підвищення відвідуваності (цільової аудиторії), вам потрібно ще максимально реалізувати суміжні товари. Тим самим ви підвищите свій оборот і чек.
Трохи повторюся. Необхідно буде підібрати запити. Зазвичай вони беруться у конкурентів і вже потім розширюються. Після того як сайт буде підготовленим для просування, вам потрібно буде зібрати всі ключові слова і розподілити по сторінках.
Знайти копірайтера або цю частину роботи виконати самостійно. Не забуваємо, що структура в інтернет-магазині побудована наступним чином: трафік «наганяють» розділи та підрозділи, а продають вже самі товари.
Безумовно, якщо є попит на якийсь товар, тоді обов’язково потрібно буде оптимізувати саму картку. В оптимізацію сторінки входить:
- Сформувати заголовок або title.
- Сформувати description.
- Використовувати ключове слово в url-адресі.
- Сам текст, картинки, відео, ціна.
Рекомендую для прочитання цей матеріал: «Тема сайту (тег title), мета тег description і теги h1, h2, h3», «Як правильно писати статті для просування сайту».
Не забуваємо про перелінковку в розділах (підрозділах), а в самих товарах цю функцію беруть – схожі товари або купують разом. І завжди намагайтеся підібрати оптимальні товари.
І коли вже все готово, можна спокійно буде відправляти ваш інтернет-магазин на індексацію в пошукові системи. Розкрутка інтернет-магазину – це довгий процес, де дуже важливо зробити все правильно «всередині». І тільки потім переходити до зовнішньої оптимізації.
Реклама в Google AdWords або Яндекс.Директ
Поки ваш інтернет-магазин ще молодий, найкращий спосіб дізнатися конверсію ваших слів – контекстна реклама. Ваш сайт повинен вміти продавати, якщо він це буде не в змозі робити, тоді seo тут безсила.
Візьмемо кілька прикладів. Ви вийшли на онлайн-ринок, де вже сформувалися певні тренди і вимоги. Ви просто вирішили, що вам їх можна не дотримуватися або зробили велику націнку, в той час, як у ваших конкурентів – ціни нижчі. Це автоматично загрожує вам – збитками.
Завдання seo залучати на ваш сайт сайт відвідувачів, але так як пошукові системи постійно змінюють алгоритми, виходить цікавий парадокс. Якщо ваш ресурс буде цікавий відвідувачам, вам будуть допомагати і навпаки.
І тут не важливо, хто буде займатися розкручуванням сайту – Ви особисто (самостійно) або зверніться до фахівців. У Яндекса є чудовий і простий в той же час – лічильник. Можливо, ви чули про Яндекс.Метрика. А так ми рекомендуємо на старті використовувати Яндекс.Директ, для аналізу метрика – обов’язкова. Не забуваємо про Вебвізор, який допоможе проаналізувати поведінку відвідувачів.
Агрегатори для інтернет-магазину
Коли в органіці і контекстній рекламі просуватися дорого, тоді багато інтернет-магазинів вдаються до допомоги агрегаторів.
В Україні: hotline.ua, price.ua. Якщо буде можливо, варто встановити автоматичне розміщення відгуків у себе на сайті. Так ви вирішите проблему з відгуками. У статті «Як створити інтернет-магазин з нуля» ми рекомендували cms Moguta. У самій адмінки є вивантаження на Яндекс.Маркет + можна придбати спеціальний модуль «відгуки з Яндекс.Маркет».
Нарощування посилкової маси
Нарощування посилкової маси – це вимушений захід. Більшою мірою для Google, але і Яндексу теж необхідно, щоб ваш ресурс мав зовнішні посилання. Щоб розуміти, на що звертати увагу при покупці посилань, варто проаналізувати ваших конкурентів + визначитися до якої категорії в Яндекс ставитися ваш ресурс.
Моніторинг ключових слів
Це моніторинг наших ключових слів. Якщо позиції за ключовими словами ростуть, значить стратегія просування обрана правильно.
Ми впевнені, що розкрутити інтернет-магазин з нуля і самостійно, після прочитання цього матеріалу, вам не складе великих труднощів і дозволить зробити хороший старт.