Розкрутка інтернет-магазину своїми руками в топ-10

Сьогодні ми вирішили підготувати для загального огляду статтю на тему: «Як розкрутити інтернет-магазин з нуля своїми руками». Стаття обіцяє бути цікавою і найголовніше – корисною, з урахуванням особливостей просування в 2018 році.

Як просунути інтернет-магазин в топ Яндекса і Google

040

Просування вашого інтернет-магазину (ІМ) починається з моменту створення. А тепер пояснемо чому. Перед вами стоїть завдання зробити ІМ на функціональній cms, з можливістю своєчасного оновлення і максимально розширеним функціоналом.

Ви приблизно повинні розуміти, хто буде вашими відвідувачами, який регіон просування, способи оплати та доставки і так далі.

Тому, якщо ви ще на стадії створення ІМ, можете ознайомитися з цим матеріалом «Як створити інтернет-магазин з нуля».

План з просування інтернет-магазину:

  1. Вибрати cms для ІМ;
  2. Оберіть свій регіон просування;
  3. Визначитися з потребами аудиторії;
  4. Підібрати домен і хостинг;
  5. Провести seo-оптимізацію інтернет-магазину (в тому числі зібрати семантичне ядро);
  6. Створити рекламну кампанію в Яндекс.Директ або Google AdWords по ключам, що просувають;
  7. Розглянути додавання своїх товарів в агрегатори;
  8. Нарощування маси для посиланнь;
  9. Зняття позицій за потрібними ключовими словами в пошукових системах.

Тепер по кожному пункту більш докладно. З першим тут все зрозуміло. Для цього ми виділили цілу статтю – «Як відкрити свій інтернет-магазин»

Регіон просування інтернет-магазину

І почнемо ми з регіону просування. Залежно від товарів, регіони просування є в цілому по країні (країнах), але багато хто продає товар тільки по певним регіонам. Тому на самому старті і важливо уточнити всі ці моменти.

Цей пункт важливий тим, що чим більше у вас аудиторія, тим відповідно і вище конкуренція. І якщо ви на старті не можете дозволити собі «великі» бюджети, варто задуматися про маленький регіональний ІМ, який в перспективі буде розширюватися.

Якщо ви вибираєте регіональний бізнес в онлайні, тоді обов’язково потрібно дізнатися наскільки той чи інший товар користується попитом і хто в майбутньому у вас буде конкурентом.

Дізнатися потреби аудиторії

Від аудиторії залежить все. Тому перед вами стоять такі завдання:

  1. Дізнатися, що їх цікавить (скласти приблизний портрет).
  2. Чи присутній фактор сезонності.
  3. Приблизні доходи клієнта.
  4. Чи здійснюють клієнти покупки тільки через комп’ютер або мобільні телефони.
  5. Наскільки відвідувачеві важлива швидкість завантаження сайту.
  6. Чи зручний ваш сайт в плані юзабіліті (доступність товару в 3 кліки, зручний пошук товарів на сайті, наявність фільтра, швидкий перегляд).
  7. Чи відповідає картка товару на поставлені питання клієнта (фото, опис, ціна, покупка в 1 клік, відгуки).
  8. Чи створено розділ «Оплата і доставка».
  9. Як можна отримати консультацію (онлайн-консультант, замовити зворотний дзвінок, наявність моб.номеров).
Підібрати доменне ім’я та хостинг для інтернет-магазину

У просуванні інтернет-магазину дуже важливо вибрати правильно домен і хостинг. За вибір домену ми написали цілу статтю «Як правильно вибрати доменне ім’я для сайту», але додамо пару моментів. Рекомендуємо вибирати доменне ім’я під ваш регіон (країну).

З хостингом йдуть приблизно справи – аналогічно. Ваше завдання, щоб ваш хостинг максимально швидко працював і постійно був доступний. Найчастіше намагаються заощадити, але тут важливо співвідношення ціна / якість. Якщо у вас виникнуть питання-пишіть. Підкажемо оптимальний хостинг під ваші потреби.

Seo-оптимізація інтернет-магазину

041Це один з найбільш складних і важливих пунктів в просуванні інтернет-магазину. Погодьтеся, що багато хто мріє розкрутити свій проект (ІМ) в інтернеті самостійно, але головна їх помилка, що вони на старті не використовують рекомендації. Дуже хороша стаття на цю тему «Seo-оптимізація інтернет-магазину».

Розкрутити інтернет-магазин з нуля можна і це у вас основне завдання, але тут повинні бути чіткі цілі. Якщо в цілому по вашому напрямку конверсія 2-3%, крім підвищення відвідуваності (цільової аудиторії), вам потрібно ще максимально реалізувати суміжні товари. Тим самим ви підвищите свій оборот і чек.

Трохи повторюся. Необхідно буде підібрати запити. Зазвичай вони беруться у конкурентів і вже потім розширюються. Після того як сайт буде підготовленим для просування, вам потрібно буде зібрати всі ключові слова і розподілити по сторінках.

Знайти копірайтера або цю частину роботи виконати самостійно. Не забуваємо, що структура в інтернет-магазині побудована наступним чином: трафік «наганяють» розділи та підрозділи, а продають вже самі товари.

Безумовно, якщо є попит на якийсь товар, тоді обов’язково потрібно буде оптимізувати саму картку. В оптимізацію сторінки входить:

  1. Сформувати заголовок або title.
  2. Сформувати description.
  3. Використовувати ключове слово в url-адресі.
  4. Сам текст, картинки, відео, ціна.

Рекомендую для прочитання цей матеріал: «Тема сайту (тег title), мета тег description і теги h1, h2, h3», «Як правильно писати статті для просування сайту».

Не забуваємо про перелінковку в розділах (підрозділах), а в самих товарах цю функцію беруть – схожі товари або купують разом. І завжди намагайтеся підібрати оптимальні товари.

І коли вже все готово, можна спокійно буде відправляти ваш інтернет-магазин на індексацію в пошукові системи. Розкрутка інтернет-магазину – це довгий процес, де дуже важливо зробити все правильно «всередині». І тільки потім переходити до зовнішньої оптимізації.

Реклама в Google AdWords або Яндекс.Директ

Бизнес График

Поки ваш інтернет-магазин ще молодий, найкращий спосіб дізнатися конверсію ваших слів – контекстна реклама. Ваш сайт повинен вміти продавати, якщо він це буде не в змозі робити, тоді seo тут безсила.

Візьмемо кілька прикладів. Ви вийшли на онлайн-ринок, де вже сформувалися певні тренди і вимоги. Ви просто вирішили, що вам їх можна не дотримуватися або зробили велику націнку, в той час, як у ваших конкурентів – ціни нижчі. Це автоматично загрожує вам – збитками.

Завдання seo залучати на ваш сайт сайт відвідувачів, але так як пошукові системи постійно змінюють алгоритми, виходить цікавий парадокс. Якщо ваш ресурс буде цікавий відвідувачам, вам будуть допомагати і навпаки.

І тут не важливо, хто буде займатися розкручуванням сайту – Ви особисто (самостійно) або зверніться до фахівців. У Яндекса є чудовий і простий в той же час – лічильник. Можливо, ви чули про Яндекс.Метрика. А так ми рекомендуємо на старті використовувати Яндекс.Директ, для аналізу метрика – обов’язкова. Не забуваємо про Вебвізор, який допоможе проаналізувати поведінку відвідувачів.

Агрегатори для інтернет-магазину

Коли в органіці і контекстній рекламі просуватися дорого, тоді багато інтернет-магазинів вдаються до допомоги  агрегаторів.

В Україні: hotline.ua, price.ua. Якщо буде можливо, варто встановити автоматичне розміщення відгуків у себе на сайті. Так ви вирішите проблему з відгуками. У статті «Як створити інтернет-магазин з нуля» ми рекомендували cms Moguta. У самій адмінки є вивантаження на Яндекс.Маркет + можна придбати спеціальний модуль «відгуки з Яндекс.Маркет».

Нарощування посилкової маси

Нарощування посилкової маси – це вимушений захід. Більшою мірою для Google, але і Яндексу теж необхідно, щоб ваш ресурс мав зовнішні посилання. Щоб розуміти, на що звертати увагу при покупці посилань, варто проаналізувати ваших конкурентів + визначитися до якої категорії в Яндекс ставитися ваш ресурс.

Моніторинг ключових слів

Це моніторинг наших ключових слів. Якщо позиції за ключовими словами  ростуть, значить стратегія просування обрана правильно.

Ми впевнені, що розкрутити інтернет-магазин з нуля і самостійно, після прочитання цього матеріалу, вам не складе великих труднощів і дозволить зробити хороший старт.