Процес просування сайтів салонів краси в Україні поєднує в собі сувору аналітику і творче зерно розробників. Нещодавно бум, що пройшов, на партизанський маркетинг почасти залишається актуальним для порталів обраної тематики.

Дешевизна і ефективність Guerrilla Marketing не може зменшити достоїнств інших, не менш перспективних методів просування. Про те, як зробити сайт успішним з «SeoSite», читайте далі.

Створення та просування власного ресурсу для салону краси – це комерційна необхідність, породжена конкурентним середовищем.

Твердження залишається справедливим для України та її регіонів. Адже жінки всього світу зберігають заздрісну постійність у своє бажання: бути чарівними.

Тенденції, яким не можна дозволяти керувати бізнесом

Залучення клієнтів на сайт пов’язане з рядом труднощів, які відчуває вся ніша: від естетичної хірургії до нігтьового сервісу. Найбільша з них полягає в наступному:

  • поява нових методик, апаратів, спеціальних засобів;
  • недостатньо високий рівень тестування ресурсів, що з’являються, перерахованих пунктом раніше;
  • острах клієнток через негативні відгуки, що періодично з’являються про ті чи інші послуги.

Салони краси вже перейшли ту межу, коли сервіси надають різноманітну допомогу, що виходить за рамки класичного обслуговування. Тепер це не тільки модна зачіска, манікюр і гарний макіяж. Цілий комплекс процедур: омолодження; нарощування волосся, вій; видалення шрамів, плям; інше. Чим ширше коло послуг, тим простіше виділитися серед конкурентів і потрапити в ТОП-10 пошукових систем. Саме про таку розкрутку сайту салону краси піде мова. Ми не заперечуємо можливість підтримки бізнесу за допомогою Instagram, Facebook і інших соціальних мереж. Але такі методи більше підходять для майстрів одинаків, які працюють виключно на себе і свій імідж.

Про репутацію в мережі: її роль в просуванні сайту косметологічних послуг

Клієнти, які прагнуть потрапити на прийом в салон краси, розраховують отримати якісне та безпечне обслуговування. Тому великий портал, який подібно роботі в офлайні, потребує репутації. Це не просто імідж компанії, але гарантії отримання продуманого і бажаного результату:

  • при фарбуванні колір волосся в тон каштанової сукні;
  • чіткі лінії стрижки;
  • здорову нігтьову пластину після будь-яких, виконаних над нею експериментів;
  • ефект омолодження досягнутий до встановленого терміну, а не три дні потому.

Щоб цільова аудиторія дізналася про появу нового салону з досвідченими майстрами необхідно зробити наступне:

  • привернути увагу користувачів;
  • привести їх на сайт;
  • подбати про створення інформаційного простору, що представляє салон в позитивному ключі;
  • не допустити появи негативних відгуків на ранніх етапах просування (на старті вони можуть виходити тільки від конкурентів, які не нехтують будь-якими способами);
  • створити умови для моніторингу всіх згадувань сайту;
  • відпрацьовувати негативні коментарі як можна швидше (компетентна оцінка – кращий спосіб для нейтралізації негативу).

Сам сайт має відповідати технічним та іншим вимогам пошукових систем, бути корисним аудиторії. Тому крім послуги з підвищення PR показників, потрібні застосування інших заходів, що сприяють просуванню порталу салону краси.

Вибір конкурентів по пошуковій видачі: вивчаємо і робимо краще

На початковому етапі розкрутки сайту важливо правильно визначитися з кількома напрямками:

  1. Позиціонування салону: базові процедури (вони ж самі маржинальні), додаткові види робіт.
  2. Пошук конкурентів в вузькій ніші, що визначилася (5-6 для орієнтиру).
  3. Цільова аудиторія (їх може виявитися кілька груп).

Нашим клієнтам треба розуміти, що для сайтів косметологічної спрямованості важливо те, в якій пошуковій видачі вони виявляться, просуваючись за різними напрямками ніші. Так, з ключовими запитами «мезотерапія волосся в Україні», можна ненароком виявитися поруч з сайтами, де написано «в домашніх умовах» або просто блогами, що містять статті по темі процедур естетичної медицини. Подібна проблема виникає, коли контент сторінки, на думку пошукового краулера, виявляється релевантним певним запитам. Уникнути цього допомагає грамотне технічне завдання для копірайтерів. Але його складанню передує вивчення маржинальних напрямів і вузьких спеціалізацій, яких не слід зачіпати при написанні статей. Просуваючи сайти салонів краси, додатково необхідно враховувати геолокацію об’єкта просування. Найчастіше сусідами в пошуковику стають компанії, які знаходяться в сотні метрів від оффлайн точки нашого клієнта. Тому часто виникають сумніви на тему доцільності вивчення сайтів конкурентів. Якщо ви не замовляєте комплексне, глибинне дослідження ніші, краще і правильніше орієнтуватися на тих, хто вже займає позиції в SERP. Але це не означає, що портали треба копіювати або робити схожими. Витягується необхідна технічна інформація, використання якої вже принесло позитивний результат конкурентам. Велика частина даних припадає на контент:

  • обсяги статей;
  • присутність ключових запитів в різних текстових зонах: заголовках різного рівня, описі, просто в абзацах;
  • структура сайту;
  • додавання медіа, зразки портфоліо.

Результати за 5-6 конкурентам усереднюють, вносять корективи виходячи з власних міркувань. Після чого використовують при формуванні технічного завдання на просування проекту. Зазвичай це табличні дані, чим більше параметрів розглядається, тим ефективніше результат варто очікувати.

Коротко про можливі дослідженнях для розкрутки сайту

Отримати об’єктивну інформацію про перспективи просування різних косметологічних послуг, препаратів, іншого, – можливо з сервісами «SeoSite». Опитування для України або її регіонів проводяться за допомогою спеціальних служб в інтернеті, в тому числі, інструментів Гугл.

Дані використовуються різнопланово:

  • Розробка стратегій просування, PR кампанії.
  • Формування унікальної торговельної пропозиції.
  • Створення ТЗ для копірайтерів.
  • Визначення меж проекту, які теми краще не зачіпати.

Уточнення для позиціонування сайту (писати про хворобливі відчуття чи ні, якщо так, то як і т. ін.).

Велика частина з перерахованого входить в комплексну послугу по просуванню сайту. Але різниця тільки в тому, які саме джерела використовуються для їх реалізації: тільки аналіз ніші в мережі або з додатковими результатами з індивідуальних досліджень.

Тут додатково відзначимо можливість пошуку «оптових» замовників послуг. Під цим маються на увазі представники компаній по організації весіль, ювілейних вечорів.

SEO в комплексі з іншими послугами: залучення клієнтів

Семантичне Ядро і структура сайту – це два етапи у процесі просування ресурсу, виявляють залежність один від іншого. За весь час існування SEO в інтернеті, фахівці так і не прийшли до однозначної відповіді, що пріоритетніше. Найчастіше ВЧ запити широкого вжитку стають назвами категорій послуг або товарів. Але це не завжди так. У «SeoSite» до прийняття остаточного рішення щодо виставлення пріоритетів, спочатку вивчають роботу сайту. Намагаються визначити, що саме заважає користувачам приходити – здійснювати дзвінки – замовляти послуги. В нашій практиці є різноманітні випадки, наприклад, такі:

  • низька клікабельність фрагментів, іноді зовсім не опрацьовані описи і назви статей;
  • помилки в оформленні блоку контактів;
  • заспамлення, статті, що втратили актуальність, без експертної думки;
  • складна навігація, на сторінках є неактивні елементи, хоча створюють відчуття клікабельних;
  • інші, менш очевидні дефекти у структурі, семантиці, налаштуванні показів.

Для визначення оптимального комплексу послуг необхідний аудит сайту, які розкриє будь-які, навіть самі приховані проблеми.

Мінімальна ціна за проект передбачає наявність відносно чистого порталу, який не перебуває під санкціями Google або інших пошукових систем. Просування відбувається спочатку в самому маржинальному напрямку за трьома групами ключових запитів: ВЧ, СЧ і НЧ (де Ч – частотність, В – висока, С – середня, Н – низька).

За НЧ ключовими словами позитивних результатів досягають за 2-3 тижні. Близько півроку потрібно для виходу в ТОП-10 Google. Результати просування піддаються прогнозуванню. Це дозволяє складати точні бізнеси плани. Так, приблизно на 30 відвідувань припадає 3-5 дзвінків, з чого отримують 1-2 замовлення. Але для солідних салонів краси дані цифри можна вважати умовністю, оскільки багато жінок готові «стояти» в черзі заради якісних і безпечних послуг.

Просування в пошуковій видачі оплачується по трафіку, якщо договором не передбачено інше.

Ще раз про роль соціальних мереж у просуванні сайту косметологічних послуг

Як вже згадувалося, майданчики обраного типу з великою обережністю можуть бути використані для розкрутки салонів краси. Вони не підходять в якості інфо поля для поширення прямої реклами.

Акаунти салонів краси стануть доречніше, якщо використовуються в якості блогів. Так, на Facebook досить зручно додавати записи, що описують суть послуг, препаратів, що знайомлять з новими особами компанії.

Ще один варіант реклами в соціальній мережі для салонів краси – це природне бажання клієнта похвалитися отриманими результатами: вдалим укладанням, ефектом омолодження, красивим і модним манікюром. Припустимо, що користувач додає якісні фото та цікаві коментарі до них. Компанія може просити про можливості розміщення посилань на конкретний матеріал або навіть використанні його на власному сайті.

Відмінна підтримка бізнесу – підключення до нього Instagram. Можливості мережі розширилися за останні кілька років, зазначимо наступне:

  • різноманітність форматів фото;
  • додавання коротких відео;
  • змішані медіа файли (слайд шоу та інше);
  • можливість інтеграції з аккаунтом на Фейсбук;
  • дозвіл вставляти URL основного сайту;
  • підключення творчого початку (фото на тлі логотипу компанії, хештеги на чашках, футболках, інше).

Просування за допомогою соціальних мереж збільшує число джерел для залучення трафіку на сайт. В ідеальній ситуації це правильно, і деякі компанії пишаються тим, що змогли залучити користувачів різнопланових майданчиків (блогів, форумів, сайтів-отзывиков, інших). Але бізнес не завжди вимагає саме цього, достатньо мати високу відвідуваність з пошукової видачі. Очевидною перевагою Facebook або Instagram вважається можливість залучати клієнтів, прив’язаних до геолокації об’єкта. Визначитися з необхідністю просувати ресурс за допомогою соціальних мереж допоможуть менеджери нашого проекту.

Просування за допомогою додатків Google

Як елемент комплексної розкрутки розглядається можливість підключення адміністративного блоку основного сайту до сервісів пошукової системи: «Гугл Мій Бізнес» і «Гугл Карти». Перший дає можливість створити міні-копію базового порталу. В «Google Мій Бізнес» представляють унікальну торгову пропозицію, знайомлять клієнтів з командою фахівців, історією компанії. Додаток «Гугл Карти» ефективний, коли людина шукає просту відповідь на запитання: де швидше і простіше скористатися послугами перукаря, нігтьового сервісу, аналогічного. Перевага цієї програми в можливості швидкого додавання відгуку клієнтів по факту отримання послуг. Оцінка «» ефектно виглядає в пошуковій видачі, але головне найчастіше позбавляє користувачів від необхідності додавати слова. Сервіси передбачають питання: що знаходиться поруч, рекомендації для друзів, актуальний графік роботи. Якщо ваш салон краси розташований поблизу або усередині Торгового Центру, іншого популярного і великого об’єкта, присутність на картах Гугл принесе не менше 10-15% трафіку від всіх відвідувань.

Робота з call-центрами

Підключення систем комунікацій актуально для великого салону краси. Клієнт не піде в зал до майстра, коли йому по телефону чітко не розпишуть суть послуги: показання, протипоказання, можливі проблеми. Зацікавленість у наданні клієнтам подібної інформації є у власників салонами так само. Це позбавляє від зайвих розмов про нав’язування послуг, значно скорочує ризики процедур. Невеликі опитування клієнтів за фактом відвідування майстра дають можливість накопичувати базу позитивних відгуків і збирати дані про недоліки в роботі (з перспективою на внесення змін у власний регламент). Так, call-центри виконують відразу кілька функцій:

  • інформування про суть послуг;
  • ведення журналу відвідувань;
  • дослідження для проекту;
  • видобуток позитивних відгуків і оцінок.

Роль фахівців «SeoSite» на цьому етапі проста:

  • складання скриптів для ведення розмови;
  • підготовка даних про клієнта в зручній формі (використання і попутного заповнення);
  • аналіз проведених розмов з наданням персональних рекомендацій до менеджерів, що відповідають на дзвінки.

Альтернативою call-центрам сьогодні виступають talk-боти, але вони поки ще не готові повністю замінити людське спілкування. Тому цей засіб комунікацій поки залишається тільки трендом.

Короткий підсумок

Просування сайтів салонів краси в Україні цікава, але трудомістка робота. У «SeoSite» можуть запропонувати класичний підхід до розкручування подібних ресурсів, що упирається в наступне:

  • поліпшення SEO (оновлення семантики, структури сайту);
  • технічне оновлення ресурсу в рамках просування (додавання трендових блоків, кнопок);
  • прискорення завантаження сторінок;
  • спрощення навігації;
  • перегляд записів, які пройшли індексацію, виключення зі списку сторінок, які краще не просувати в пошукову видачу;
  • організація заходів щодо поліпшення PR-показників.

Додатково наші клієнти можуть замовити створення і розвиток акаунтів соціальних мереж, інших заходів, що сприяють залученню користувачів, збільшення числа замовлень.

Щоб визначити оптимальний комплекс послуг необхідний для розкрутки сайту, достатньо зв’язатися з менеджерами проекту. Контакти, опубліковані на сторінці.