Просування сайтів. Як seo-компанії можуть обдурити своїх клієнтів?

Просування сайтів. Як seo-компанії можуть обдурити своїх клієнтівОстаннім часом досить поширені випадки, коли власники сайтів, які замовляють послуги пошукового просування, стають жертвами шахраїв. У статті зібрані найпопулярніші механізми обману замовників в рамках послуг розкрутки сайту.

Яким чином seo-компанії можуть обдурити клієнта?

1. Оплата послуг за фактом

Тут умови дуже привабливі, але тільки на перший погляд:

  1. Робота оплачується після того, як сайт досягає топ 10 по пошуковим запитам.
  2. Робота оплачується за перебування ресурсу в топ 10 по пошуковим запитам.
  3. Існують фінансові гарантії щодо результатів.

Що буває насправді

  1. До початку роботи потрібно внести депозит рівний вартості роботи 1-2 місяців.
  2. В процесі просування братимуть участь ключові словосполучення, які дуже рідко запитуються. За ними нескладно просунути сайт в топ 10, але продажів ці запити не зроблять.
  3. Договір буде містити розділ, в якому йдеться про те, що на сайті клієнта будуть розміщуватися посилання рекламного характеру. Це і буде основним джерелом заробітку несумлінного виконавця.
  4. Те, що вказується в договорі, не відповідає обіцяному результату. При уважному вивченні контракту можна виявити непомітні виверти. Наприклад, фінансові гарантії можуть поширюватися тільки на кілька ключових фраз. Або ж робота буде вважатися зробленої, якщо 60% ключових запитів знаходяться в топ 10.

За такою схемою працюють невідомі компанії, у яких немає хороших відгуків і портфоліо. Їх головне завдання полягає в отриманні передоплати від клієнта. Що буде відбуватися далі – це загадка і для клієнта, і для компанії-виконавця.

Просування сайтів. Як seo-компанії можуть обдурити своїх клієнтів2. Дуже швидко

Ось які умови може запропонувати виконавець:

  1. Топ 10 досягається за 30 днів.
  2. Перший результат буде відчуватися через тиждень.
  3. Розцінки нижче ринкових цін.

Що відбувається в реалі:

  1. Якщо результат досягається за місяць, то тільки за рахунок швидкого приросту посилальної маси на сайт. Надалі ресурс потрапляє в фільтр систем пошуку. В результаті ви втратите навіть той трафік, який був у вас перед початком роботи з цими горе-оптимізаторами. Вийти з-під фільтра вийде тільки через 3-6 місяців. Підсумком цього є марна трата часу, грошей і нервів.
  2. Протягом місяця в топ 10 будуть виведені виключно низькочастотні запити. Все решта – найголовніші для замовника високочастотні і середньочастотні запити – виводяться за такий короткий проміжок часу.
  3. Під просуванням сайту, виконавець може мати на увазі контекстну рекламу.

Просування сайтів. Як seo-компанії можуть обдурити своїх клієнтів3. Однакова ціна

Всім замовникам виконавець називає єдину ціну, яка не залежить від ступеня конкуренції по конкретній тематиці. В основному, ця сума дорівнює 1800-2300 гривень.

Умови:

  1. Сайт виводиться в топ 10 за 2300 гривень на місяць.
  2. Повний термін просування становить 2 місяці.
  3. Результат гарантований.

Спокуса співпрацювати з цією компанією велика. Але поспішати не варто.

  1. Низька ціна, яка ледве покриває собівартість просування сайту, є головним фактором того, що навіть після 60 днів роботи не виводиться в топ 10 більша частина запитів.
  2. Таким компаніям властива висока текучка клієнтів, а це може привести до того, що виконавець не буде цікавитися ефективністю проведених робіт.
  3. Відповідно, на сайті не стануть проводитися заходи, що сприяють збільшенню продажів. Часто виконавці не займаються веб-аналітикою. Це означає, що вони навіть не знають, чи приносить цільовий трафік, обраний для просування, список запитів.

Вибираючи компанію для співпраці, потрібно підходити системно. Не потрібно гнатися за миттєвим результатом і низькою ціною. Необхідно дізнатися способи розкрутки сайту, які будуть використані seo-компанією. Запитайте про те, як відстежується ефективність тієї чи іншої стратегії просування. Варто вивчити текст договору і варіанти повернення коштів у разі невиконання виконавцем його зобов’язань.

Почитайте відгуки про компанію-виконавця. Слід орієнтуватися на довгу співпрацю. Пріоритетом має стати якість надаваних виконавцем послуг, а не їх низька вартість.