Говорячи про просування сайту в пошукових системах, мається на увазі, що після введення завдання в форму пошуку певного ключового слова або фрази на сторінці результатів «вискакує» одна зі сторінок вашого сайту.
Для якісного просування створеного сайту слід:
- Грамотно скласти семантичне ядро;
- Розмістити унікальний контент на сторінках сайту, які планується просувати;
- Проаналізувати всі показники сайту і при необхідності їх скорегувати.
Оскільки, з таких пошукових систем, як Aport, Rambler, Yandex, Google доводиться трафіку приблизно до 90%, то після того, як Ви зареєструвалися в пошукових системах, слід провести деякі заходи з метою просування сайту. Тобто потрібно зробити так, щоб при введенні в форму пошукової системи слова і / або фрази Ваш сайт опинявся на лідируючих позиціях за результатами пошуку.
Наприклад, якщо ввести в форму пошукової системи Яндекс словосполучення «купити електроінструмент» і натиснути праворуч кнопку «знайти», то протягом кількох секунд з’явиться сторінка з результатами вашого запиту, на якій потрібний Вам сайт буде займати одну з лідируючих позицій.
Залежність позиції сайту в пошукових результатах з того чи іншого запиту користувача визначається алгоритмом пошукової системи. Алгоритм підрахунку адекватності сайту з того чи іншого запиту є комерційною таємницею, і ні за яких обставин нікому не повідомляється. Цей алгоритм відомий тільки розробнику системи пошуку.
Однак головні принципи роботи алгоритму підрахунку релевантності певною мірою відомі SEO-оптимізаторам.
Головні методи і положення, яких необхідно дотримуватися при просування Інтернет-ресурсу, грунтуються на емпіричних спостереженнях.
Великим недоліком всіх пошукових систем є те, що вони не відповідають за збій в роботі. У такого популярного пошукача, як Яндекс іноді спостерігаються випадання з пошукової бази окремих розділів, а буває і цілого сайту. В результаті чого, сайт пропадає повністю або частково з пошукових результатів.
Також, сайт може бути заборонений до індексації як пошуковий спам.