Просування сайту по трафіку

На ринку просування веб-ресурсів в пошукових системах завжди була відсутня єдина, що влаштовує всі сторони схема, по якій можна було б визначити ефективність просування ресурсу і схема оплати послуг оптимізаторів, яка б відповідала розрахунками досягнутих результатів. Деякий час назад, практично всі компанії з надання послуг просування ресурсів в Інтернеті, працювали, використовуючи однакову схему: здійснювалась оплата роботи по оптимізації сайту і щомісячні абонентські платежі. Компанії могли розділяти оплату роботи фахівців і контрольний бюджет.

Пізніше, деякі компанії з просування веб-ресурсів почали пропонувати клієнтам як унікальну торговельну пропозицію оплату тільки реальних відвідувачів, які відвідали сайт замовника з пошукових систем. При цьому оплата підготовчого етапу не скасовувалася. Такий метод підрахунку вартості та здійснення розрахунку був названий просуванням по трафіку. На сьогоднішній день більшість компаній, що мають велику кількість клієнтів, надають послугу просування сайту по трафіку.

Метод просування сайту по трафіку має як переваги, так і деякі обмеження.

Просування сайту по трафікуОсновним завданням просування сайту в пошукових системах є збільшення відвідуваності сайту. Збільшити відвідуваність сайтів можна за рахунок цільових користувачів, які знаходять інформацію про певний сайті в пошукових системах Google, Яндекс, Mail і інших. Тому клієнтів дуже приваблює можливість оплати послуг за фактом збільшення трафіку на сайт. Адже в цьому випадку оплата проводиться безпосередньо за користувачів, які є потенційними клієнтами нав’язуваних послуг і споживачами пропонованих товарів.

Але є певні нюанси в цій схемі просування сайту. Так як оптимізатор отримує гроші саме за рахунок реальних відвідувачів, то залучення трафіку на сайт стане для нього пріоритетним завданням. Через це довгостроковому розвитку сайту, питань конвертації відвідувачів в клієнтів і іншим важливим моментам буде приділятися значно менше уваги. В цьому випадку якість просування проекту клієнта цікавить оптимізатора менше, і відповідно воно погіршується. Варто звернути увагу, що просування по трафіку в деяких сегментах непродуктивно. Воно буде ефективним, наприклад, для розвиненого сайту з великою кількістю контенту.