116Останнім часом, можна помітити, що бізнес більше починає розглядати просування свого ресурсу  по регіонах. Це пояснюється мінімальною конкуренцією і наданими можливостями Яндекса.

А так як проект розрахований на просування в РФ, то в першу чергу вирішено було написати статтю, що розкриває тему. А тепер докладно  розповімо з урахуванням особливостей кожної пошукової системи. Найчастіше веб-майстер розглядає регіональну розкрутку свого сайту в декількох випадках:

  1. невеликий бюджет;
  2. надає такі послуги, які затребувані тільки для певного міста;
  3. доставка товарів є тільки на певні міста.

Так уже склалося, що в основному в Росії намагаються потрапити в топ-5 органічної видачі по Москві і Санкт-Петербургу. Але органіка з топ-5 – не гумова. І здається в такому разі єдиним виходом – Яндек.Дірект або Google.Adwords.

Але ми то прекрасно розуміємо, що правила аукціону для малого бізнесу теж будуть непідйомними. Ось в такому випадку і варто розглянути регіональне просування по РФ.

Розкрутка сайту в декількох регіонах в Яндексі

117У попередніх статтях ми рекомендували додавати ваш ресурс в Яндекс.Вебмайстер. Трохи ця тема порушена тут. Якщо ви дивилися Яндекс.Вордстат, то могли помітити, що пошукові запити можна вказати з урахуванням необхідних міст.

Коли користувач вбиває потрібний йому запит в пошуковому рядку, то на підставі вашої  IP-адреси і самого запиту  формується пошукова видача. Запити в Яндексі діляться на геозалежні і геонезалежні. Цей момент відображений в статті «Як правильно писати статті».

Так ось ваше завдання – підібрати потрібний вам регіон і підтвердити його в Яндекс.Вебмайстер. Це дасть вам додаткову перевагу при ранжируванні вашого ресурсу в потрібному регіоні. Бажано і заповнити розділ «Адреси та організації».

Наведемо ще пару цікавих моментів. Як думаєте, чи буде відрізнятися пошукова видача за такими запитами: «Доставка піци», «Доставка піци Москва», «Доставка піци Санкт-Петербург»? Відповідь-так.

У першому випадку, дуже важливо в якому місці знаходитися користувач. В інших же, користувач може перебувати в іншому місці, але замовити товар він хоче для цих міст, тому ваше завдання як вебмайстера – вибрати правильний регіон розкрутки.

Для Вас тільки залишається важливим моментом – платоспроможність населення і наявність попиту. А з’ясувати попит можна, за допомогою Яндекс.Вордстата. Наприклад, прочитавши цю статтю.

І вже після того, як Ви проаналізували попит на вашу послугу або товари, варто подивитися на ваших конкурентів. Якщо ви тільки плануєте створювати інтернет-магазин, то можливо варто розглянути  цю пропозицію. Вона дозволить вам швидко стартувати!

Просування по Росії – не сильно відрізняється від звичайного. І знову, якщо у вас інтернет-магазин, то можете взяти на замітку цей матеріал. Ваше завдання – проаналізувати запити, з урахуванням вашого місця розташування і запити, які цікаві вашим користувачам.

Виконання цих пунктів – дасть можливість правильно оцінити потребу в вашому проекті. Але і не забувайте – про конкурентів.

Розкрутка сайту по містах в Google

На жаль, в Гуглі немає розподілу по регіонах. Тут ваше завдання – наявність потрібного вам томоніма в запиті. Наприклад, якщо ви орієнтуєтеся лише на Москву або інше місто, то обов’язково потрібно, щоб було потрібне ключове слово, у вигляді міста. Гугл в основному орієнтований на країни. Якщо у вас регіональне доменне ім’я (в плані країни), то пошукова система Google, автоматично встановить. Якщо ж міжнародне, то потрібно буде самим вибрати країну.

Для аналізу пошукових запитів, якщо вам цікавий трафік з Гугла – використовуйте Google.Adwords.