Меблеві салони, фабрики і інтернет-магазини в рівній мірі представлені пошуковими системами. Сайти перерахованих організацій мають потребу в рекламі і просуванні. Головна різниця між цими ресурсами – цілі існування проектів.

До чого прагнуть власники таких різних веб сторінок?

Меблеві салони в Україні більше зацікавлені в рекламі бренду, підвищення його впізнаваності. Ставиться мета: ознайомити клієнтів зі своєю продукцією, способами її отримання, іншою корисною інформацією щодо меблів.

Фабрики України починають відмовлятися від недавніх сайтів візиток і переходять на більш повномасштабні проекти. Їх бажання, знайти цільову аудиторію в особі власників меблевих салонів, інших форм власності.

Інтернет-магазини України означеної тематики традиційно бажають продавати через заточені під ці цілі посадочні сторінки.

Всі сайти, об’єднані однією тематикою, мають загальні труднощі в просуванні, що відрізняють їх від інших галузевих порталів:

  • Пошукова видача щільно заселена ресурсами, які розкручуються по високочастотним запитам.
  • Часте оновлення продукції, наповнення цілих ніш новими колекціями усередені одного сегмента.
  • Труднощі виміру конверсії, якщо говорити про відвідувачів сайтах, які віддали перевагу можливості прямо прийти в салон.
  • Великі обсяги проектів: від кількох десятків до тисяч сторінок.
  • Необхідність створювати і розвивати ресурси двома і більше мовами.

Якщо ж говорити про перспективи просування за допомогою низькочастотних або середньочастотних запитів, то плюсом виділяється ефективність такої розкрутки. Тому навіть перші 3-4 тижні від моменту запуску проекту принесуть наступне:

  • збільшення цільового трафіку;
  • зростання дзвінків, відвідувань салону;
  • більше продажів.

Таких результатів досягають завдяки SEO, тому пропонуємо продовжити обговорення цієї послугою «SeoSite», інформацією про неї.

Розкрутка меблевих сайтів в Україні: особливості оптимізації

На SEO фахівців припадає основне навантаження в процесі просування. Треба враховувати широкий асортимент продукції, іноді повний комплект меблевої продукції та супутні товари. Це збільшує сайти до декількох тисяч сторінок, а семантичне ядро складається з 5000 і більше запитів.

Оптимізаторам необхідно вивчити конкурентне середовище, ключові слова, які ними використовуються, в тому числі процентне співвідношення ВЧ, НЧ, СЧ. Зібране семантичне ядро, точніше запити, розподіляються в тематичні групи. Відкидаються вирази, що апріорі не потрапляють в тему. Далі треба привести у відповідність запити і намічені категорії сайту (підкатегорії і картки товарів).

Трохи простіше ситуація для блогів обраної тематики (рідше оновлюється контент, семантичне ядро і кількість сторінок менше). Там, де салони збирають корисну інформацію для користувачів про наступне:

  • способи підбору меблів;
  • актуальна розстановка;
  • світові тренди;
  • засоби для догляду за полірованими і іншими поверхнями;
  • інновації в сфері фурнітури (автоматично відкриваються дверцята, безшумні шарніри, інше).

Підготовлене семантичне ядро в підсумку використовують для поліпшення і уточнення структури сайту. Піонерні версії найчастіше виявляються застарілими, потребують додавання нових категорій. Як наслідок, виявляється необхідним внесення змін до site-map, інші документи ресурсу.

Вплив стратегій просування на SEO

Далі відбувається статейне вивчення на сторінках. Є принципові відмінності між параметрами записів для салонів або інтернет-магазинів. У першому випадку, потрібні об’ємні тексти, з використанням ключових запитів, що несуть корисну інформацію користувачам. Інтернет-магазини мають сторінки різні за призначенням. Записи, опубліковані на таких сайтах, слід розрізняти так:

  • Статті на сторінках категорій. Описують загальне призначення обраного виду товару, основні принципи підбору. Обсяги записів від 1800 до 3000 знаків.
  • Підкатегорії можуть мати публікації схожі на ті, що призначені для першого типу сторінок.
  • Картки товару – це завжди ємний, короткий текст, з якого користувач отримує об’єктивні дані про виріб.

Відзначимо додатково, незважаючи на запропоновані варіанти записів, існують стратегії розкручування, а також позиціонування сайту. Тому остаточний вигляд публікацій визначається конкретною ситуацією на ринку і положення нашого клієнта.

Органічна пошукова видача сьогодні практично не містить неуникальных, малоцікавих і непомітних сніппетів. Оптимізація назв сторінок, описів до них – ще один момент з роботи SEO фахівців. Розроблені стратегії, які підвищують клікабельність елементів тексту, які потрапили в ТОП пошукових систем.

Посилальний профіль перевіряють на працездатність. Іноді виникають проблеми з цим пунктом. Видалення своїх анкорів з майданчиків донорів, які втратили трастовий, завдають шкоди порталу, не завжди представляється можливим. Ця проблема рідше стосується молодих сайтів, старожилам мережі іноді доводиться переносити ресурси на нові домени.

Налаштування системи аналітики від «SeoSite» проводиться безкоштовно і дає можливість контролювати роботу команди, яка здійснює проект.

Терміни та результати

Швидке поліпшення, яке досягається за рахунок НЧ і СЧ ключовиків, не дає повною мірою виконувати поставлені бізнес-завдання. Успішна робота меблевих сайтів багато в чому залежить від швидкості виходу в ТОП пошукових систем по високочастотним запитам. Результати залежать від того, наскільки правильно визначені пріоритети діяльності, самі маржинальні сегменти для конкретного сайту. Щоб посилити вплив SEO на поліпшення роботи бізнесу в інтернеті, необхідно звертатися до інших методів просування. Про них далі.

Пошукова репутація: базові уявлення

PR кампанії в інтернеті для проектів, що продають (магазини, салони, майстерні) виконують відразу кілька функцій:

  • поширення інформації про певний об’єкт;
  • заходи, які сприяють кращому пізнанню бренду, появі позитивних відгуків та коментарів;
  • моніторинг згадувань компанії/сайту в мережі;
  • виявлення записів з негативною тональністю;
  • опрацювання негативу (пряме видалення, компетентне коментування, «викид» з поля зору цільової аудиторії).

Одна з проблем меблевих магазинів (не тільки в мережі) – це використання у виробництві комплектуючих різних марок. Особливо часто це стосується фурнітури.

Якщо клієнти скаржаться, наприклад, на дверні доводчики, куплені разом з комодом бренду N – це не страшне, все-таки неприємна згадка компанії з негативним відтінком. Конкуренти теж можуть використовувати означений вид фурнітури. Але в мережі відсутня така зв’язка: бренд вашого опонента + невдоволення дверними доводчиками. Клієнт не стане довго роздумувати над інформацією. Згадка неякісної продукції сприймається як нездатність майстрів конкретної компанії виконати зборку.

В рамках послуги – управління репутацією в мережі, ви можете зробити неможливим появу зв’язки: ваш бренд + погана якість дверних доводчиків. Крім того, ми можемо докласти зусиль, щоб знайти експертів або власників меблів з фурнітурою конкретної марки. Вони зможуть різнобічно прокоментувати якість товару, функціональні переваги, гарантії безпеки.

Є і зворотна сторона ситуації. Ми можемо організувати опитування користувачів в мережі, де уточнимо думку власників фурнітури бренду N. Негативний результат допоможе зробити правильний висновок про подальшу співпрацю з конкретним партнером. Адже низька якість товарів б’є по бізнесу не тільки в інтернеті. Оффлайн продажі навряд чи покажуть позитивний результат. Таким чином, управління репутацією в мережі стане профілактикою для виробництва, побудови відносин з постачальниками, у цілому.

Користувач прийшов на сайт, що далі?

Знадобиться цілий комплекс заходів, щоб зробити роботу ресурсу успішною. Немає сумнівів, що перераховані раніше заходи, приведуть на сайт цільову аудиторію. Але витрачені зусилля виявляться марними, якщо портал не готовий до зустрічі.

До покращення сайту залучаються дизайнери, програмісти, верстальники. Посадочні сторінки повинні повністю відповідати суті ключових запитів. Оформлення виконується виходячи з даних про цільову аудиторію. Десь суворі таблиці зі схемами, але іноді доречні «котики», «гори», інші атрибути, відповідні тематиці.

Необхідно перевірити функціональність кнопок, наявність закликів до вчинення значущої дії. Коректність форм зворотного зв’язку, укладання угоди, подяки за покупку. Вже накопичена статистика по значущості різних елементів сайту, у тому числі для подібних «дякуємо, що обрали нас». Їх вплив на вчинення повторних покупок або видачу рекомендацій конкретного бренду друзям, дуже велике.

У комплекс заходів, входить:

  • перевірка швидкості завантаження сторінок;
  • наявність контактних даних продавця;
  • розробка, запуск або контроль роботи мобільної версії ресурсу, їх адаптивність;
  • усунення технічних помилок (запуск адміністративних файлів: закриття від індексації, привернення уваги пошукових краулерів, інше).

Комерційна перевага надає сайтам наявність корисних елементів. Фільтри, лінійки цін, калькулятори. Разом з ними продавець може заявити про такі перспективи для користувачів, як можливість замовляти меблі за розмірами. Наприклад, з виїздом замірника надом по Україні за зниженими тарифами або зовсім безкоштовно. Це ж стосується доставки, складання, надання інших супутніх послуг.

Підключення до роботи сайту меблевої тематики call-центрів

Грамотна і впевнена мова менеджера на телефоні – це вже 30% гарантії, що угода відбудеться. Для сайтів меблевої тематики в Україні «SeoSite»  пропонує написання шаблонів, за якими ведуться телефонні переговори. Наші фахівці готові надати допомогу за такими напрямами:

  • написання готових скриптів для різних сценаріїв розмови;
  • перетворення бази клієнтів (у тому числі тих, що дзвонять вперше) в зручну для використання форму;
  • навчання персоналу веденню бесіди (техніки постановки запитань, заперечення негативних відгуків, пропозиція акцій компанії).

Коли сайт має тисячі товарів, без підтримки в особі call-центрів він навряд чи витримає високу конкуренцію навіть при наявності відмінного SEO і чудово проведеної PR-кампанії.

Гарантії, ціни і терміни: де дізнатися?

Отримання результатів відбувається поступово. Від 3-4 тижнів до півроку потрібно, щоб сайт виявився у ТОП-10 пошукової видачі по високочастотним запитам.  Тому клієнтам треба налаштовуватися на висновок 6 місячного договору (мінімум) з оптимальним вибором тарифу для конкретного проекту.  Детальніше дізнавайтеся у наших менеджерів по телефону або скориставшись формою зворотного зв’язку.  Важливе доповнення, якщо компанія не дотримується дедлайн, вагома частина послуг в подальшому надається безкоштовно.

 Просування сайтів в Україні має мовні особливості.  Бажаючі розвивати ресурс по україномовному SEO можуть замовити відповідну послугу.

Також не можна забувати про мобільні версії сайтів.  Адаптивність ресурсу – стала обов’язковим критерієм, що впливає на ранжування порталу в пошукових системах.