Призначені для користувача фактори

Призначені для користувача чинники – це сукупність факторів, які враховуються при ранжируванні сайтів пошуковою системою Яндекс. Інформація про дії користувачів береться з різних джерел, в тому числі з сервісу Яндекс.Бар і cookies.

Джерела і відвідуваність

Як джерела трафіку можуть використовуватися пошукові видачі, соціальні мережі, закладки на сайтах-донорах, прямі заходи, мережі контекстної реклами і тизерні мережі. Аналіз відвідуваності сайту включає в себе облік всіх без винятку джерел трафіку.

Поведінка користувачів

Призначені для користувача факториАналіз користувацької поведінки включає в себе отримання інформації про:

  • Діії користувачів на відвідуваних сайтах (сторінках).
  • Скачування файлів і перегляді відеороликів.
  • Дії з активним вмістом і полями.
  • Повторні відвідиння з пошукової видачі.
  • Тривалість і глибині перегляду сторінок.
  • Поповнення сайту в закладки та інші дії.

Накрутка

Призначені для користувача факториОптимізація і просування ВЕБ сайту, що враховують призначені для користувача фактори, націлені на підвищення зручності ресурсу для відвідувачів, тобто на поліпшення його юзабіліті. Для цього формується внутрішня перелінковка, розміщується якісний і цікавий для користувачів контент, розробляється зручна і інтуїтивно зрозуміла навігація по сайту.

Клікабельність

Оцінка кликабельности сайту потрібна для того, щоб зрозуміти, наскільки затребуваний сніппет (фрагмент сайту), який демонструється в пошуковій видачі. Висока кликабельность дозволяє підняти позиції сайту після чергового оновлення, а це говорить про те, що грамотне просування повинно включати і роботу над формуванням привабливих в усіх відношеннях сніппетів.