Для початку варто звернути увагу на бюджет, який компанія готова виділити для наповнення ресурсу свіжими публікаціями. Вартість контенту залежить від:

  • Обсяг знаків у статті;
  • Кількість публікацій;
  • Наявність картинок.

Яким буде враження про ресурс, якщо відвідувач у розділі новини виявить статті з великим терміном давності?

Регулярно оновлюйте вміст сайту. Це необхідний захід і причин тому кілька:

  • Зацікавленість користувачів. Ваш ресурс є майданчиком для реклами послуг або продажу товарів. Інтерес відвідувачів необхідно підтримувати, публікуючи інформацію про всі нововведення та нові надходження.
  • Збільшення трафіку. Кожна нова публікація створюється під пошуковий запит.
  • Позитивне сприйняття пошуковими системами. Пошуковий робот частіше заходить на ресурс, коли регулярно оновлюється контент.
  • Природне збільшення лінків. Природне нарощування лінків за рахунок соціальних мереж, перепостів та лайків.

Повідомте відвідувачів про поточні акції та відсоток знижок, про надходження нового товару чи надання унікальних послуг. Наявність на сайті «Блогу» дозволить відвідувачам висловити свою думку, поспілкуватися з однодумцями, додасть проекту життя. У блозі можна писати про значущі події в житті компанії, про що насуваються зміни і розповісти про події.

Хто займається оновленням новин

Навіть найсвіжіша новина має властивість старіти і стає неактуальною. Написання новин можна замовляти у професіоналів. Новини повинні легко читатися, бути актуальними і викликати непідробний інтерес.

Для цілого пакета новин знадобиться два працівники: досвідчений копірайтер і контент-менеджер. Дуже важливо оперативно реагувати на зміни, знаходити найсвіжіші новини і швидко друкувати їх для публікації на сайті.

При оновленні новинної стрічки, головне не відволікати від головної інформації, основного наповнення ресурсу та каталогу товарів. Переважно новини більше читають постійні клієнти, ті які вже встигли скористатися послугами або купити товар. Необхідно грамотно спланувати бюджет, який Ви готові витратити на оновлення новин. Якщо на сайті будуть новини за минулий рік, клієнт подумає, що у компанії настали важкі часи і нічого нового не відбувається.

Блок з новинами краще розмістити в стороні від основної інформації сайту. Так клієнт, не відволікаючись від основної теми сайту, за бажанням зможе ознайомитися з новинами ресурсу. Комерційний сайт не варто перетворювати на портал новин. Не турбуйте користувачів, дайте їм те, для чого вони прийшли, не перестарайтеся. Краще зосередьтеся на наданні повної інформації про товар або послугу. Новини лише покажуть, що Ви тримаєте руку на пульсі того, що відбувається. Для користувачів Вордпресс, є можливість створити розділ «Новини».

Наскільки ефективно автоматичне оновлення новин

Існує багато сервісів, які автоматично наповнюють ресурс новинами. Природно, що за подібні послуги сервіси беруть оплату. Так, три новини в 500 символів кожна, обійдеться компанії в 12 доларів у тиждень. Новини можуть бути представлені у вигляді невеликих заміток або великих оглядів. Це один із способів не наймати постійного копірайтера або контент-менеджера. Однак важливо пам’ятати, що якість новин буде істотно відрізнятися від розміщених людиною.

Обов’язково, перед публікацією необхідно перевірити текст на унікальність, інакше Ви ризикуєте потрапити в бан-лист пошуковиків, потрапити в фільтр або під санкції. В кінцевому підсумку, для створення свіжих новин не буде потрібно багато часу. Знайдіть гарну візуалізацію друкованої інформації: картинки, фото, інфографіку, інші типи зображення, відео. Наочні ілюстрації складної інформації легше сприймаються і запам’ятовуються.

Статті про корпоративні заходи, знакові події, краще надавати разом з фотозвітом. Додатково можна помістити відео з конференції або презентації продукту, такі відео сприймаються користувачами «на ура». Насправді, мало кому цікаві просто сухі факти, щоб по-справжньому вразити клієнтів потрібно постаратися. Професіонал подає максимум інформації при мінімальній кількості знаків.

Чим більше візуальної демонстрації у вигляді зображень і графіки, тим більше шансів зацікавити цільову аудиторію в якості постійних клієнтів. Але варто враховувати, що така публікація буде коштувати дорожче, оскільки і результату приносить більше. Тільки Вам вирішувати, замовити послуги професійного копірайтера або спробувати самостійно здивувати публіку. Але в цьому випадку, Вам належить пройти довгий шлях «спроб і помилок», а головне сайт довгий час буде «волочитися» в кінці пошукової видачі.

Пошукові машини стали розумнішими, крім ключових запитів, Ваша стаття повинна бути цікава користувачам. Тоді незалежно від цілей, відвідувачі будуть повертатися до Вас за «смачними» новинами, просто тому, що у Вас цікаво. Такий підхід обов’язково виведе сайт в ТОП. Не виключено, що цікавою новиною захочуть поділитися, вказавши джерело інформації.  В цьому випадку, відбувається нарощування маси без участі власника сайту.  Чим більше зовнішніх посилань будуть вести на Ваш сайт, тим більше Ваш авторитет перед пошуковими системами, тим більше шансів зайняти лідируючі позиції.  Так чи інакше, свіжі новини відображають діяльність компанії, що справи не стоять на місці, і Ви продовжуєте розвиватися.