Пошуковий запит – це інформація, яку користувач хоче отримати в пошуковій видачі і яку він вводить в спеціальному рядку пошукової системи. Найчастіше – це тексти, рідше зображення.
Запити обробляються пошуковими системами (відбувається це в частки секунд), після чого видаються результати. Існує пошукове просування сайтів по запитах, яке використовується для виведення сайту на першу сторінку пошукової видачі.
Запити в SEO
Частоту запитів за тими або іншими ключовими словами і фразами визначають спеціальні сервіси, які є у будь-якої пошукової системи.
Отримані за допомогою таких сервісів відомості можна сортувати за датою і місцем, порівнювати конкурентність запитів і виконувати іншу, корисну для SEO аналітичну роботу. Це істотно полегшує просування сайтів в Яндекс або інший пошуковій системі.
Пошукові запити за призначенням класифікуються:
- Інформаційні, за допомогою яких користувач шукає потрібну інформацію.
- Навігаційні, за допомогою яких користувач шукає конкретні адреси інтернет-ресурсів.
- Комерційні, за допомогою яких здійснюється пошук товарів та послуг з їх подальшим придбанням. Такі запити найбільш вигідні власникам комерційних ресурсів (інтернет-магазинів і інших майданчиків, на яких продаються товари або послуги).
Пошукові запити по частотності класифікуються:
- НЧ (низькочастотні) – запити вузькоспеціалізованої спрямованості. Просування по низькочастотних запитах використовується для розкрутки сайтів зі скромним бюджетом, з різними не взаємозамінними товарами або послугами. Просування здійснюється для вельми обмеженої цільової аудиторії, наприклад, для фахівців в тій чи іншій галузі.
- СЧ (середньо частотні) – середні по своїй частоті запити, які збільшують цільовий трафік, але роблять це не настільки ефективно, як високочастотні запити. За деякими конкретними запитами можна домогтися просування веб-сайту в ТОП-5 і навіть в ТОП-3 пошукової видачі.
- ВЧ (високочастотні) – найпопулярніші в мережі Інтернет слова і фрази, які найчастіше вживаються користувачами для пошуку потрібної інформації, вони ж найбільші носії пошукового трафіку на сайт. Тому ВЧ запити для просування, вимагають великих витрат, постійних вкладень і кваліфікованих, ретельно продуманих дій.