Пошукова видача

Результат запиту користувача – пошукова видача. Це сторінка з релевантними результатами пошуку, з їх допомогою людина може знайти цікаві дані. Оскільки на одне питання інформацію готові надати тисячі сайтів, в пошуковій видачі діє система ранжирування. Спеціальний алгоритм визначає релевантність виявлених документів і розміщує їх в певній послідовності.

Структура сторінки пошукача

Пошукова видачаНа сторінці видачі в будь-якій пошуковій системі присутні наступні елементи:

  • Контекстні оголошення. У результатах пошукової видачі є рекламні посилання на сайти. Вони пропонують товари і послуги, які шукає користувач, тому їх використання – перевірений інструмент підвищення прибутку.
  • Органічна видача по пошуковому запиту. Це веб-сторінки, документи, фотографії та відеофайли. Чим вище позиція, тим більше шанс залучити користувачів, тому між ресурсами ведеться конкурентна боротьба.
  • Шорткати – готові відповіді на питання користувача. Це точна фактична інформація або посилання з виправленою помилкою. У пошуковій видачі сервісу Google у вигляді шорткати присутні калькулятор, перекладач, пошук визначень, час.
  • Пов’язані запити. Вони виявляють суміжну інформацію, якщо людина з першого разу не отримає результат.

Пошукова видачаУ пошуковій видачі Гугла і Яндекса цінний для оптимізатора ТОП-10. Важлива перша сторінка, так як відвідувачі шукають інформацію в перших результатах пошуку. За ці місця ведеться жорстка боротьба з використанням різних методів оптимізації.

Як поліпшити позиції?

Щоб веб-сторінка була визнана релевантної пошуковим запитом і зайняла перші рядки у видачі, потрібно унікальний контент з набором ключів. Для цього важлива професійна оптимізація з урахуванням вимог пошукових систем. Алгоритми періодично змінюються, тому вебмайстру доводиться оновлювати контент і контролювати позиції.

Розробка сайтів у Львові – 0632381495