Посилальний вибух

Посилальний вибух – різке, штучно викликане збільшення посилальної маси, що використовується для підвищення ефективності просування web сайтів. Даний метод відноситься до сірих методів оптимізації і на сьогоднішній день є найпоширенішим.

Опис

Посилальний вибухЧим більше зовнішніх посилань має просувний сайт, тим швидше він підвищить свої позиції і увійде в ТОП пошукової видачі. Тому робота з зовнішніми посиланнями є невід’ємним елементом ефективного просування сайтів самого різного призначення. Але деякі, особливо недосвідчені оптимізатори, хочуть отримати результат якомога швидше і за короткий проміжок часу закуповують велику кількість посилань. В результаті спостерігається різке, абсолютно неприродне збільшення посилальної маси, яке в чомусь можна порівняти з вибухом. Якщо попередній апдейт показував 14 зовнішніх посилань, і наступний – 1400, такий стрибок буде розцінений пошуковими системами як шахрайство, і на просувний сайт будуть накладені санкції.

Посилальний вибух і SEO

Здавалося б, пошуковики повинні радіти, що нові перспективні сайти досить швидко виходять в ТОП видачі. Відбувається це за рахунок того, що на них активно посилаються користувачі. Однак виглядає такий стрімкий підйом неприродно, а значить сайт створений не для користувачів, чого не потерпить ні одна пошукова система. Звичайно, сайт не потрапить під бан після посилального вибуху, проте після багаторазового проведення подібних «експериментів» є всі шанси на те, що він буде виключений з індексу.

Донори і реципієнти

Посилальний вибухІнтернет-ресурс, на якому розміщується посилання на просувний сайт, називається донором, а ресурс, що просувається таким способом, – реципієнтом. За посилальний вибух санкції накладаються і на той, і на інший. У донора знижується вага посилань, причому не тільки тих, які стосуються сайту, що просувається, але і всіх інших. Реципієнт знижується в позиціях.

Для ручної покупки сотень і тисяч посилань потрібно дуже багато часу. Але зробити це за лічені секунди дозволяють посилальні біржі, які мають достатню кількість сайтів-донорів і автоматизовані системи закупівлі. Тому кількість покупних посилань залежить тільки від бюджету проекту і розумного підходу оптимізатора. У разі різкого і значного збільшення посилальної маси пошуковий робот прикріпить до просувного сайту ярлик «спам» і знизить його позиції в пошуковій видачі, тобто кошти, які пішли на покупку посилань, будуть викинуті на вітер.

Природність

Посилальний вибухПосилальний вибух, середнє, оптимальне і максимально допустима кількість посилань, що купуються в певний проміжок часу, – досить популярні теми на різних спеціалізованих форумах.

Слід сказати, що точних цифр ні по одному з цих показників не існує, кожен оптимізатор повинен керуватися в даній ситуації здоровим глуздом.

Головне в просуванні посиланнями – це природність. У всьому має бути присутнім почуття міри: досвідчені фахівці знають, що щодня слід купувати не більше 30 посилань, але головне, щоб сайт був дійсно цікавим і приносив користь. В цьому випадку його вихід в ТОП буде гарантований.