Місце, яке ресурс займає в рейтингу пошукових систем по певних запитах, – позиції сайту. Вони розраховуються за допомогою складних алгоритмів пошукових систем, які враховують сотні факторів. Мета пошукача – надати на запит користувача релевантні сторінки, де міститься необхідна інформація. Чим вище позиції сайту у видачі, тим більше людей перейде на сторінки і тим більше виявиться прибуток власника майданчика.
Особливості визначення
Оскільки більша частина відвідувачів переходить на ресурси через пошукові системи, за перші місця у видачі ведеться постійна конкурентна боротьба. Підвищена увага користувачі приділяють першим трьом результатами. Завдання оптимізатора – завоювати високі позиції для збільшення числа переходів.
Пошуковики оцінюють сайти за такими параметрами:
- якість і оригінальність контенту;
- відповідність запиту користувача;
- вік майданчика і його авторитетність;
- зручність для відвідувачів;
- поведінкові чинники.
Як визначити позиції сайту?
Для аналізу рейтингу в пошукових системах використовуються сервіси, які відстежують зміни в реальному часі. Можливо визначити не тільки місце з потрібних запитах, але і конкурентів, щоб скорегувати стратегію SEO просування сайту. Сервіси дозволяють відслідковувати позиції по регіонах, це сприяє ефективному просуванню комерційних сайтів.