Пасаж в SEO

Пасаж в SEOДля підготовки ефективного SEO-контенту важливо знати, що таке пасаж. Так називають послідовність слів, яка відділяється від наступної групи певним знаком пунктуації або HTML-тегом.

Розділові знаки для поділу – це точка (якщо вона відокремлена пропуском від наступного слова), знаки питання й оклику. HTML-теги – це заголовок будь-якого рівня, новий абзац, перенесення рядка тощо.

Особливості використання пасажу в SEO

Щоб сторінка зайняла високий рядок в пошуковій видачі, кожна ключова фраза повинна розташовуватися в межах одного пасажу. При написанні тексту ключі необхідно розмістити так, щоб вони знаходилися в межах одного речення.

Робота з пасажами в SEO дуже багато важить для просування через Яндекс. Гугл звертає на це менше уваги, використовуючи інші алгоритми ранжирування.

Деякі тонкощі SEO пасажу

Рекомендації по роботі наступні:

  • Найбільша увага приділяється першому пасажу. У нього варто включити ключ в точному входженні. Для релевантності в цьому реченні вказуються підсвічування Яндекса.
  • Слова допустимо розділяти комою, двокрапкою і тире. Це не впливає на розпізнавання запиту, що просувається пошуковими роботами. В іншому випадку він виявляється в різних пасажах, що знижує позиції сторінки у видачі.
  • Пасаж в SEOПошукові роботи виявляють в тексті точні входження і неточні (у схилянні і розведенні іншими словами). При написанні оптимізованого матеріалу використовуються входження в різних варіантах, що покращує сприйняття читачем.

Обгрунтована робота з пасажами допоможе домогтися результативного SEO просування сайту.