Оптимізація тексту

Оптимізація тексту – це переробка текстової інформації з метою підвищення її релевантності пошуковим запитам, за якими передбачається просувати сторінку з даним текстом.

Для оптимізації в текст вставляються ключові слова із заздалегідь підготовленого семантичного ядра. Цей процес відноситься до робіт по внутрішній оптимізації сайту і є обов’язковим.

Входження ключових слів (фраз)

Оптимізація текстуГармонійне включення в текст ключових слів і фраз з семантичного ядра робить сторінку релевантною по відношенню до конкретних запитів користувачів, які виконуються за ключовими словами, вставленим в текст. Ключові фрази можуть використовуватися як в незмінному, так і в розведеному вигляді – це пряме і непряме входження ключів.

Професійна оптимізація і пошукове просування сайтів виключає використання в ключах слів, що не читаються, – оптимізувати текст потрібно так, щоб він залишався читаним, актуальним і цікавим для користувачів. Не рекомендується «розбавляти» ключові фрази занадто сильно – не слід вставляти між ключовими словами занадто багато додаткових слів.

Структура оптимізованого тексту

Грамотне просування сайту передбачає створення тексту з певною структурою. Текст повинен:

  • Бути розділений на абзаци.
  • Мати відформатовані списки.
  • Утримувати оптимізовані заголовки і підзаголовки.
  • Бути відформатованим з використанням різних видів шрифтів.

При необхідності можуть використовуватися виноски і пояснення, шрифт може бути жирним, підкресленим або похилим, іншими словами, має бути зроблено все для того, щоб цей текст легко читався і був змістовним. Виділяти рекомендується не стільки ключові слова і фрази, а найбільш значущу інформацію (пропозиції або абзаци).

Складова, що продає

Складова, що продає, оптимізованого тексту є одним з найважливіших моментів.

Якісний текст повинен не просто містити ключові слова і фрази, а й пропонувати користувачам товари або послуги з сайту, який просувається. Для цього можуть використовуватися спеціальні методи опису переваг того чи іншого товару, тієї чи іншої послуги.

Оптимізація текстуТекст повинен містити опис всіх вигод, які отримає користувач, якщо скористається пропонованою послугою або придбає запропонований товар.

Аналіз текстів на нудотність (нудоту), переоптімізацію

Використання в тексті занадто великої кількості ключових фраз, а також часте повторення одних і тих же слів (висока нудота) у тексті може нашкодити оптимізації і подальшому просуванню сайту.

Переоптімізований текст викликає тільки одне єдине бажання – швидше закрити сторінку і спробувати знайти більш адекватну інформацію.

Аналіз щільності ключових слів (перевірка на нудотність) дозволяє оцінити, наскільки добре конкретний текст оптимізований під ключі.