Онучі – це довгий неструктурований текст. Сторінки з такими текстами не цікаві пошуковим системам, оскільки характеризуються високим відсотком відмов.
Особливості
Існують певні правила просування web сайтів в мережі Інтернет. Зокрема, сторінка, що просувається, повинна містити актуальний і цікавий для користувачів контент, найчастіше – текст.
Для легшого сприйняття інформації текст повинен бути чітко структурований – розділений на абзаци, мати списки і бувальщину завдовжки від 1500 до 5000 символів. Більшість оптимізаторів вважає, що оптимальний обсяг тексту становить 2000-3000 символів.
Онучі при просуванні неприйнятні, оскільки погано сприймається відвідувачами сайту. Відсутність структури та елементарного поділу на абзаци викликає тільки одне бажання – швидше закрити сторінку і знайти сайт з більш «читабельною» статтею на потрібну тему.
Навіть якщо отримати бажану інформацію з онучі можна, ніхто цього не робитиме, до того ж такі тексти досить часто перенасичені ключовими словами і фразами, що робить їх ще менш привабливими. Використання онуч негативно позначається на ранжируванні сайту пошуковими системами.
Відмови
Правильна оптимізація передбачає видалення онуч з сторінок, що просуваються, і їх заміну якісним контентом, оскільки великий текст без будь-якої структури погіршує поведінкові фактори і збільшує число відмов.
Сторінка з онучею закривається дуже швидко, а з точки зору пошукової системи це означає, що вона нецікава користувачам. А оскільки така сторінка нецікава, вона повинна ранжуватися нижче. Приблизно за таким алгоритмом працюють пошукові системи.
Звідси випливає, що просування сайтів і збільшення трафіку можливо тільки в тому випадку, якщо на сторінці не буде онуч, а замість цього користувачам буде запропоновано корисний текст, що легко читається, з помірною кількістю ключових слів і фраз.
Структура тексту
Для того, щоб навіть якісний текст не вважався онучею, він повинен мати структуру, тобто повинен бути розбитий на абзаци і мати підзаголовки. Ще краще, якщо в тексті будуть присутні списки, що покращують сприйняття інформації. У ці списки без зусиль можна помістити низькочастотні ключові слова і фрази, що дуже корисно для просування.
А щоб текстовий вміст сторінки був ще зрозумілішим, використовується інфографіка. У тому випадку, якщо текст занадто великий, він розбивається на кілька частин і кожна з них розміщується на окремих сторінках сайту. Так текст буде легше сприймати, він не буде відлякувати користувач своїми обсягами.