На що звернути увагу і чого краще уникнути при просуванні сайту?

На що звернути увагу і чого краще уникнути при просуванні сайтуУ цій статті ми не будемо заглиблюватися в нетрі і намагатися пояснити нетямущим людям, які цілком можливо цікавляться питаннями просування сайтів виключно в якості творців будь-яких проектів, бажаючих розкрутити власну продукцію або ж інформаційний портал швидко і якісно. Вам зовсім не обов’язково повністю вникати в тонкощі формування семантичного ядра, заглиблюватися в розуміння термінів класичної та академічної нудоти і розуміти в чому ж вся сіль підбору ключових слів.

Перше, що вкрай важливо запам’ятати – ключові слова повинен вибирати справжній фахівець-оптимізатор, а не Ваш сусід Вітька, який закінчив технічне училище і обіцяє зробити Ваш проект найпопулярнішим протягом тижня. Зробити щось, може і зробить, але при цьому про білі методи оптимізації, як і про довгограючу популярность варто відразу ж забути – пошукові системи досить насторожено ставляться до проектів, на яких 90% контенту – суцільні ключові слова і прикро обзивають такі сторінки спамерскими, відправляючи в чорні списки системи без суду і так сказати, слідства.

На що звернути увагу і чого краще уникнути при просуванні сайтуОтже, Ви все-таки зважилися скористатися послугами професійних оптимізаторів і грамотних копірайтерів, які не дають обіцянок вивести проект по самим високочастотним запитам в ТОП-10 за три дні. Проблема в цьому випадку дещо інша – грошей хочуть багато, а результат обіцяють тільки через кілька місяців. Якщо мова йде про досить відомі  в колах веб-майстрів компанії, про які залишено безліч позитивних і що головне – натурально виглядаючих відгуків, а не з імен Вася, Коля, Міша, Свєта, при тому абсолютно однотипних, найрозумніше буде ризикнути і довіритися. В іншому випадку, шукайте більш вигідні варіанти.

Якщо Вам пропонують використовувати сателіти, тобто допоміжні односторінкові проекти, які будуть посилатися на Ваш ресурс, не варто відразу повернути ніс – це дійсно метод так званої “сірої” розкрутки, заснований на теорії “що не заборонено, то однозначно можна”. Пошукові системи періодично обчислюють такі “супутники” і відправляють в чорні списки, однак при грамотній роботі розкрутчиків це ніяк не позначається на роботі самого проекту.

На що звернути увагу і чого краще уникнути при просуванні сайтуПрименшувати заслуги копірайтерів в справі просування вже точно не варто. Майже повністю успіх так званого “ключового просування в пошуковики” залежить від якості контенту. Статті забезпечують не тільки лояльне ставлення роботів до проекту і швидку індексацію, але і більшу довіру аудиторії до сайту, особливо в тому випадку, якщо несуть в собі достатнє інформативне навантаження і деякі цікаві дані. Унікальність же за великим рахунком грає роль виключно для пошукових машин, а для “людської” складової неприйнятний тільки банальний копіпаст.

І останнє – реклама. Не думайте, що можна відмовитися від контекстної і банерної реклами тільки тому, що Вашим проектом займаються оптимізатори. Частенько такі фахівці навіть радять замовити рекламу у популярного пошукача або соц.мережі, щоб залучити додаткові потоки свіженької споживчої кровиночки.