Купівля посилань

Купівля посилань (лінкбілдінг) – одна з найбільш важливих дій у просуванні сайтів. Суть цих дій полягає в підборі і придбанні посилань, відібраних на певних сайтах за допомогою спеціальних фільтрів.

Купівля посиланьНавіщо потрібна купівля посилань

Купівля посилань дозволяє формувати необхідну кількість посилань сайту, яка враховується при ранжируванні його сторінок пошуковими системами і формуванні результатів видачі по тим чи іншим запитам. Найчастіше посилання купуються після їх відбору за спеціальними фільтрами, які дозволяють відсіяти малоефективні ресурси.

У більшості випадків структура фільтрів, використовуваних оптимізаторами, ретельно приховується від сторонніх і є індивідуальною для кожного веб-майстра. Однак існує загальний принцип підбору посилань для просування: чим більше посилань з інших сайтів, чим якісніше ці сайти, тим кращу позицію може зайняти сайт в пошуковій видачі.

Для того, щоб скоротити витрати на просування, досить часто купують так звані вічні посилання. Вони можуть відбиратися і закуповуватися як вручну, так і в автоматичному режимі – на спеціалізованих біржах.

Інструменти лінкбілдінга

Купівля посиланьОсновним інструментом для покупки посилань є посилальна біржа. Це спеціальний ресурс, на якому розміщують свої пропозиції веб-майстри, що надають майданчики (сайти) для розміщення посилань, а також оптимізатори, які купують посилання на відповідних для них ресурсах.

В окремих випадках угоди купівлі-продажу проводяться в ручному режимі при безпосередньому спілкуванні продавця і покупця.

Купівля посилань сьогодні

З огляду на останні зміни алгоритмів роботи пошукових систем можна стверджувати, що покупка посилань стає все менш ефективним інструментом просування. Якщо раніше для розкрутки сайту досить було закупити якомога більше вічних і тимчасових посилань, то сьогодні доводиться шукати нові шляхи залучення відвідувачів, в тому числі покращувати поведінкові чинники.

Купівля посиланьДля цього потрібно:

  • Залучення трафіку з соціальних мереж та інших джерел.
  • Використання якісного та актуального контенту.
  • Більш ретельний відбір сайтів-донорів.
  • Оптимізація структури сайту.
  • Поліпшення юзабіліті сайту.
  • Посилення посилань.

Посилення посилань, куплених для просування – це перехід по ним реальних користувачів. Посилення посилань надає їм природність. Вважається, що більш природні посилання дозволяють домогтися найкращого результату, оскільки краще сприймаються пошуковими системами.