Купівля посилань (лінкбілдінг) – одна з найбільш важливих дій у просуванні сайтів. Суть цих дій полягає в підборі і придбанні посилань, відібраних на певних сайтах за допомогою спеціальних фільтрів.
Навіщо потрібна купівля посилань
Купівля посилань дозволяє формувати необхідну кількість посилань сайту, яка враховується при ранжируванні його сторінок пошуковими системами і формуванні результатів видачі по тим чи іншим запитам. Найчастіше посилання купуються після їх відбору за спеціальними фільтрами, які дозволяють відсіяти малоефективні ресурси.
У більшості випадків структура фільтрів, використовуваних оптимізаторами, ретельно приховується від сторонніх і є індивідуальною для кожного веб-майстра. Однак існує загальний принцип підбору посилань для просування: чим більше посилань з інших сайтів, чим якісніше ці сайти, тим кращу позицію може зайняти сайт в пошуковій видачі.
Для того, щоб скоротити витрати на просування, досить часто купують так звані вічні посилання. Вони можуть відбиратися і закуповуватися як вручну, так і в автоматичному режимі – на спеціалізованих біржах.
Інструменти лінкбілдінга
Основним інструментом для покупки посилань є посилальна біржа. Це спеціальний ресурс, на якому розміщують свої пропозиції веб-майстри, що надають майданчики (сайти) для розміщення посилань, а також оптимізатори, які купують посилання на відповідних для них ресурсах.
В окремих випадках угоди купівлі-продажу проводяться в ручному режимі при безпосередньому спілкуванні продавця і покупця.
Купівля посилань сьогодні
З огляду на останні зміни алгоритмів роботи пошукових систем можна стверджувати, що покупка посилань стає все менш ефективним інструментом просування. Якщо раніше для розкрутки сайту досить було закупити якомога більше вічних і тимчасових посилань, то сьогодні доводиться шукати нові шляхи залучення відвідувачів, в тому числі покращувати поведінкові чинники.
- Залучення трафіку з соціальних мереж та інших джерел.
- Використання якісного та актуального контенту.
- Більш ретельний відбір сайтів-донорів.
- Оптимізація структури сайту.
- Поліпшення юзабіліті сайту.
- Посилення посилань.
Посилення посилань, куплених для просування – це перехід по ним реальних користувачів. Посилення посилань надає їм природність. Вважається, що більш природні посилання дозволяють домогтися найкращого результату, оскільки краще сприймаються пошуковими системами.