Копірайтером називають автора публікацій, який відповідає за створення текстів різних типів і тематик.

Які цілі і завдання стоять перед сучасним копірайтером

Основне завдання автора – написання контенту для інтернет ресурсів, який допомагає розкручувати певні послуги або продукцію, а також привертати увагу потенційних клієнтів і утримувати їх інтерес.

Копірайтери виконують наступні види робіт:

  • наповнюють сайти контентом;
  • створюють слогани для компаній, найменування;
  • формують необхідний імідж бренду;
  • готують спічі для директорів організацій і топ-менеджменту;
  • пишуть прес-релізи та інформаційні статті;
  • готують і ведуть презентації;
  • створюють інфоприводи;
  • пишуть сценарії до відео та аудіозаписів;
  • займаються редактурою текстів;
  • беруть участь у підготовці буклетів рекламного та інформаційного характеру;
  • готують звітні документи про проведену роботу;
  • займаються аналітичною діяльністю.

Як виконувати складні завдання

Щоб успішно писати статті на складну тематику, копірайтеру слід дотримуватися декількох рекомендацій.

  1. Шукати інформацію з потрібної теми тільки в авторитетних джерелах, читати авторські думки, знайомитися з позиціями різних дослідників.
  2. Проаналізувати цільову аудиторію.
  3. Використовувати знання фахівців, що професійно розбираються в даній тематиці.
  4. Чітко продумати структуру майбутнього тексту.
  5. Написати корисний для читачів текст з високим відсотком унікальності.

Дотримання цих порад допоможе досягти поставлених цілей. Використання думок експертів, допомога професіоналів дадуть можливість написати цінний і грамотний текст.

Тонкощі копірайтингу

Цей термін позначає процес або результат написання тексту автором. Розквіт і затребуваність цієї діяльності збігаються з моментом поширення реклами в інтернеті. З’явився високий попит на унікальні тексти на різні тематики, тому копірайтери зайнялися створенням корисного контенту, що допомагає досягти високих показників у видачі. Також у мережі широко використовується саме seo-копірайтинг.

Сьогодні в інтернеті можна знайти:

  • тексти рекламного характеру;
  • статті, призначені для просування ресурсу в мережі.

Важливо пам’ятати про те, що тексти пишуться. В першу чергу, для людей, а не лише для роботів. Пошукові системи враховують інтерес, корисність статті, ступінь її унікальності.

Рерайтінг

Цей вид створення статей передбачає переказ готових текстів іншими словами з метою отримання високого відсотка унікальності. Хороша унікальність потрібна, щоб пошукова система індексувала контент. Цей показник можна перевіряти на різних сайтах.Також можна скористатися синонімайзером замість написання тексту, але результат буде не надто високим.

 Процес розмноження тексту

Цей термін має на увазі досягнення унікальності статті за допомогою підбору синонімів.  Сьогодні існує безліч генераторів текстів, але краще віддати перевагу професійному написанню текстів копирайтерами.  Стаття буде адаптованою під особливості конкретного сайту з дотриманням стилю інших текстів.

Біржі

Це місця, на яких замовники можуть знайти корисний контент, а автори текстів – запропонувати свої послуги і писати тексти на цікаві їм тематики.  Як виконавцям, так і замовникам буде комфортно працювати на біржі, оскільки тут створені зручні умови для співпраці.

 Перевірка на унікальність

Advego Plagiatus – одна з найбільш популярних програм для перевірки статей.  Копірайтери можуть обчислювати неунікальні сегменти статті і замінювати їх для підвищення унікальності.  Сервіс популярний серед авторів і замовників контенту.