Кому довірити просування сайту?

Кому довірити просування сайтуПросто наявність сайту у компанії ще нічого не означає. Сайти комерційних компаній створюються для залучення клієнтів, тобто для збільшення продажів, замовлень на виконання послуг.

Сайт, який не має відвідуваності, не може привести багато клієнтів, тому власник ресурсу повинен подбати про підняття його відвідуваності. Для цього потрібно вдатися до просування сайту в пошукових системах. У цей момент варто обдумати, кому довірити просування сайту.

 

Придбати якісні послуги з просування Інтернет-ресурсу не так вже просто, до того ж виконавець практично не може дати точних гарантій.

Існує три основні варіанти на вибір виконавця для розкрутки сайту:

  • взяти на постійну роботу фахівця з просування;
  • звернутися за послугами до фрілансера;
  • скористатися послугами агентства з просування веб-сайтів.

Якщо організація, яка б вимагала в розкручуванні сайту невелика, то новий штатний співробітник принесе відчутні витрати. Доведеться виділити бюджет на зарплати, організацію робочого місця, навчання. Тому, прийом фахівця з просування сайтів буде доцільним у разі, якщо у компанії декілька проектів в Інтернеті і якщо ця компанія велика.

Послуги у фрілансерів зазвичай коштують набагато дешевше, ніж в спеціалізованих агентствах, але існує ризик потрапити на шахраїв і створення інших неприємних ситуацій.

Кому довірити просування сайту

Найнадійнішим способом просування сайту вважається скористатися послугами спеціалізованого агентства, що працює в цій сфері. Вартість, звичайно, буде набагато вище, ніж у фрілансерів, але обійдеться меншою сумою грошей, ніж прийом на роботу нового співробітника з просування веб-ресурсів. Головне достоїнство агентств з просування – надійність і якість послуг, що надаються.

Просування веб-ресурсів – довгострокове завдання. Підійти до вибору компанії і фахівців, яким ви довіритеся, варто особливо ретельно. Необхідно ознайомитися з портфоліо компанії, з відгуками, і домовитися про вартість послуг. Варто поспілкуватися з фахівцями, яким ви вирішили довірити просування сайту, щоб з’ясувати всі нюанси. Професійні оптимізатори часто можуть запропонувати кілька схем роботи. Вони повинні привести вагомі аргументи на користь застосування певної схеми саме для вашого випадку. Обговоріть з виконавцями також схему контролю просування. Спеціаліст з просування може висилати звіт про виконану роботу та результати через певні проміжки часу. Після ефективної розкрутки, вкладені в це гроші окупляться доходами компанії, збільшеними за рахунок збільшення аудиторії, яка дізналася про вашу компанію через Інтернет-ресурс.