Потреба людей періодично вдаватися до послуг юристів не вичерпується століттями. Але форма обігу змінюється в залежності від тих обставин, в яких опинилася людина. Незважаючи на величезне число «Нотаріусів», «Юристів», «Адвокатів» відвідування контори будь-якого рангу все частіше стає актуальним після вивчення даних про неї в інтернеті.

Під пильний погляд потрапляє все:

  • наявність власного сайту юридичної компанії;
  • згадка організації в офіційних каталогах, довірчих ЗМІ (представлених в інтернет);
  • відгуки про юристів на форумах, персональних сторінках соцмереж;
  • інші варіанти відображення інформації про фірму онлайн.

Як наслідок, компанії зацікавлені не тільки у створенні власного рекламного органу в інтернеті – сайту, але також в його розвитку і просуванні. Додатково відзначимо важливість наявності репутації в мережі, без цього параметра сайти юридичної тематики низько оцінюються пошуковими системами. В результаті, портали втрачають місця органічної видачі, що може привести до великих витрат на рекламу.

З якими проблемами приходять власники сайтів

Найгірший варіант розвитку для юридичної ресурсу без репутації – це довічне випадання з пошукової видачі. Тому послуга комплексного просування сайту юридичної тематики стає все більш актуальною, якщо не сказати необхідною.

Клієнти, що приходять до нас, часто стикаються з наступними проблемами:

  • відсутність індексації важливих (іноді всіх сторінок сайту;
  • низька відвідуваність ресурсу;
  • погана якість трафіку, що залучається (приходить не цільова аудиторія).

При будь-якій з цих проблем ресурс не справляється з бізнес-завданнями, які спочатку повинні ставитися перед проектом. Команда «SeoSite» має можливість подолати позначені й інші труднощі сайту, але для цього необхідно звернутися за допомогою до консультантів компанії.

Аналіз поточного стану порталу – старт для співпраці

Коли клієнт користується формою зворотного зв’язку (письмовою або телефонною), співробітники відгукуються на звернення. Власнику сайту треба чесно відповісти на ряд питань:

  • термін існування ресурсу;
  • визначення дійсних цілей проекту;
  • наявність санкцій з боку пошукових систем, їх поточна дія в минулому;
  • технічний стан порталу до моменту звернення;
  • позиції в ТОП-10, 50, 100, якщо такі є;
  • опис спроб просувати проект іншими способами в інтернеті (наявність соціальних акаунтів, участь у форумах, контекстна реклама, тощо);
  • бюджетні кошти, які планується витратити на розкручування проекту.

Фахівці можуть отримати ці дані, протестувавши сайт. Але відкрита взаємодія з власником сайту допоможе швидше зрозуміти, які саме заходи будуть потрібні для поліпшення ситуації. Іноді досить пошукового просування в комплексі з маркетингом, створенням репутації, розвитком акаунтів соціальної мережі. У деяких ситуаціях, потрібно проведення попередніх робіт з перенесення сайту на новий домен або виведення його з-під санкції пошукових систем.

Важливе про просування порталів юридичної тематики

Оскільки мова йде про специфічні послуги: представлення клієнтів в суді, правова консультація і підтримка, інше, – репутація компанії або конкретної особи стає визначальною. Незалежно від того, який тариф вибрав замовник (по трафіку або позиціям),  відвідувачі, що що приходять, будуть «гуглити» проект. Наявність негативних відгуків не дозволить сайту досягти високих результатів. Відсутність згадок про компанію також відштовхує користувачів.

Лояльність адвокатській/нотаріальній конторі простіше заслужити, коли у них вже є багаж позитивних відгуків. Більше того, бажано, щоб трастовість джерел, що публікують матеріали про конкретний бренд, була досить високою. В нашому випадку, таке побажання означає лише одне: позитивний відгук повинен з’являтися в ТОП-10 або хоча б 20 пошукової видачі. Для цього необхідно знати професійні майданчики, здатні надати ефективну допомогу проекту.

Додатково зазначимо, що з серпня 2018 року, сайти юридичної тематики потрапили під особливий контроль Google. Важливий факт для просування в Україні. Тепер ресурс повинен представляти контент, який відповідає таким вимогам:

  • авторитетність;
  • консультативность;
  • достовірність.

Це означає, що необхідно показувати не тільки глибокі знання в предметі, навички практичного застосування. Одночасно з цим, публікатор повинен показувати власну присутність в мережі, активну діяльність у вибраному напрямку, розвитку галузі.

«SeoSite» пропонує професійні послуги в створенні та підвищенні пошукової репутації. Позитивні записи, залишені  клієнтами, що вже відбулися, стануть доступні цільовій аудиторії. Навпаки, негативні згадки зникнуть з поля зору (будуть видалені/опрацьовані з експертною думкою на користь контори/викреслені з пошукової видачі).

Забезпечення якісного зворотного зв’язку

Кожен проект повинен мати надійну підтримку ззовні. Зацікавлені користувачі хочуть дізнатися ціни, терміни – конкретні цифри. Важливо, щоб call-центр або менеджери, що відповідають на телефонні дзвінки, листи, звернення інших форм, – мали точні відомості по суті питань. «SeoSite» допоможе розробити скрипти, проведе підготовку кадрів. Цей комплекс послуг доступний у рамках просування або аудиту сайту. Головна мета підготовки – не допустити факту обнулення докладених зусиль з дилетантської відповіді по телефону/письмово.

Що ж дає SEO при розкручуванні сайту

Заходи, описані вище, створюють сприятливу обстановку для вивчення порталу, викликають бажання дзвонити і звертатися за допомогою. Пошукова оптимізація допомагає сайту підніматися в ТОП-10 і вище. Завдяки правильно вибраним запитам ваш юридичний портал стане видимим для цільової аудиторії. Це приведе відвідувачів, проте наповнення клієнтської бази стане актуальним лише при комплексному підході до розкручування.

Орієнтовно ланцюжок взаємодії користувача з сайтом виглядає так: залучення з пошукової видачі/інших джерел – зустріч на порталі – утримання уваги користувачів – мотивація до здійснення дзвінка. Власник юридичного порталу зацікавлений в отриманні перших позитивних результатів швидко, як це можливо. Допускається кілька способів для їх досягнення:

  • Просування по низько/середньо/високочастотним запитам.
  • Розкрутка з використанням ключових слів різної частоти в певних пропорціях.

Величина семантичного ядра залежить від числа і різноманітності послуг, що надаються юридичною конторою. Найшвидші результати дає просування по НЧ запитам. Сайт потрапляє в ТОП за 3-4 тижні. Близько 2 місяців потрібно для заняття високих за СЧ ключовими словами. З ВЧ запитами прийти в ТОП-10 виходить приблизно за півроку. Щоб досягти найкращих результатів для останнього випадку, необхідно вживати спеціальних заходів ще на стадії розробки ресурсу. Один з популярних способів для прискорення створення сайту заглушки. Подібна практика актуальна в Україні останні кілька років. Додатково зазначимо, що більша кількість послуг дає можливість використовувати різнопланові запити. У свою чергу, кількість впливає на підсумковий трафік і його якість.

Контентна підтримка роботи сайтів

Складеним семантичним ядром необхідно розумно розпорядитися. Поширена помилка – наповнення посадкових сторінок, де особливо чекають користувачів, виявляється нерелевантним запитам. Простіше кажучи, для власника сайту бажано, щоб обрана заздалегідь сторінка опинилася в пошуковій видачі. Іноді ця умова не виконується, користувачі замість цільового запису відкривають альтернативну на тому ж сайті. Враховуючи, що не всі сторінки заточуються під продаж, відбувається значна втрата цільового трафіку (до 30%).

Завдання SEO фахівців зводиться до правильного складання семантичного ядра, структури сайту і ТЗ для копірайтерів. Створені посадкової сторінки після опрацювання «SeoSite» повністю відповідають запитам користувачів. Причому вибрані записи не обов’язково повинні знаходитися на Головній. Навпаки, готується своєрідний «коридор», по якому користувач прямо з SERP потрапляє на цільові сторінки, де описані послуги, що вимагаються в конкретних життєвих ситуаціях. Наприклад, таких:

  1. Розлучення і всі сервіси компанії, пов’язані з ним (людині відразу зрозуміло, чим саме йому допоможуть).
  2. Земельне право.
  3. Отримання довірчої документації.
  4. Дозволу на в’їзд/виїзд для людей, які перебувають під опікою, інше.

Структура сайту враховує можливість швидкого повернення на головну або до каталогу послугу. Статті, опубліковані в рамках проекту, цитують законодавчі документи та встановлені норми. Там, де це можливо передається тільки суть і можливі дії законослухняних громадян.

Контролювати нашу роботу допоможе налаштування аналітичних сервісів:

  • якість фрагментів (назв і коротких описів в пошуковій видачі);
  • число відвідувань, глибину перегляду;
  • кількість переходів, здійснюваних користувачем під час однієї сесії;
  • соціальні дії (коментарі та рекомендації для друзів).

Ці дані використовують і наші фахівці для формування звітності. При тривалому співробітництві аналітика допомагає збирати і обробляти статистику. Після цього вносяться корективи у стратегії просування.

Користувацька активність впливає на кількість значущих дій, виконуваних у рамках проекту. Найкращі показники допомагають двічі: високо ранжируватися сайту; отримувати більшу кількість замовлень компанії.

Інші поліпшення необхідні юридичному порталу

Крім пошукової оптимізації, послуги з управління репутацією, контентного наповнення можуть знадобитися: зміни дизайну, виправлення технічних помилок. У процесі виникає необхідність проведення соціальних опитувань, досліджень в інших формах, в тому числі А / В тестування. Всі ці послуги надають фахівці «SeoSite».

До чого зводиться взаємодія з компанією?

Звернення клієнтів до менеджерів компанії ініціює початок аудиту сайту поверхневого або глибокого. Це дозволяє виділити пріоритетні напрямки для просування конкретного ресурсу. Співробітники вивчають додатково тематику, вникають в існуючі обмеження проекту. Так формують не тільки мінус «слова», але також відсікають небажані «ідеї». Чітко визначається мета створення сайту і кожної його посадкової сторінки. Це важливо для пошукових систем.

Типи запитів, на які ми орієнтуємося пріоритетно:

  • Бренд, назва компанії. Зазвичай користувачі дивляться на реєстрацію, ліквідацію організації, інші подробиці.
  • Ключові слова з топонімами (географічною прив’язкою), наприклад, «податкові спори в Києві», «право власності у Львові».
  • Вартість ваших послуг. «Оцінка бізнесу вартість», «Консалтинговий аудит ціни».
  • Запити, пов’язані з клієнтом: реєстрація юридичних компаній; консультація фізичних осіб.
  • Пошук по суті проблеми: вирішення спірних питань про спадщину; захист громадян у суді; інше.

Нагадаємо, що в Google з серпня 2018 року сайти юридичної тематики потрапили в особливу групу YMYL ( «Ваші Гроші або Ваша Життя»). Оновлена ​​версія інструкції для асессоров, що вийшла,, перевіряючих сторінки на відповідність різним критеріям, чітко описує вимоги системи. Але в даній ситуації, важливіше виявляється той факт, що юридичні сайти якийсь час будуть ретельніше перевіряти. Причому такий примусовий аудит в багатьох випадках довіряють не пошуковим краулерам, а саме асесорам (людям). Тому факт перебування в пошуковій видачі може опинитися під ударом для будь-якого з порталів, в тому числі, що просувається в Україні.

Співробітники компанії вносять необхідні зміни в структуру, наповнення, дизайн сайту відповідно до принципів маркетингу, з огляду на нові вимоги. Для цього проводиться аналіз конкурентів, аудит юзабіліті. Впровадження оновлень залишається на контролі у співробітників, при необхідності вносяться коректування.

Додатково, за бажанням клієнта, ми готові навчити представника компанії замовника взаємодіяти з проектом на потрібному рівні. Чекаємо ваших звернень в службу підтримки проекту або до менеджерів, які нададуть консультаційну допомогу з вибором потрібного пакету послуг.

Є можливість написання текстів українською мовою, а також складання відповідного семантичного ядра.