Просування сайту банку в Україні використовується для залучення цільових клієнтів. Фінансові структури ставлять перед собою різні завдання. Але в більшості випадків організації не обмежуються продажем суто банківських послуг.

Конкурентні умови, створені не без участі МФО, стимулюють державні і приватні компанії фінансової спрямованості надавати послуги+. Серед них такі:

  • Страхування життя, нерухомості, транспорту.
  • Прийом депозитних внесків.
  • Реалізація комунальних платежів.
  • Організація сайтів з кешбеком (виконавши платіж через банк, крім повернення коштів можна отримати додатковий бонус).
  • Оплата проїзних документів, мобільних операторів, інше.

На перерахованому список не закінчується. Сьогодні клієнтам надається сотні послуг, реклама яких допомагає просувати сайти банку. Додатково до цього з’явилися мобільні додатки, які часом створюють «конкуренцію» стаціонарним версіями.

Головні фактори, що впливають на стратегію просування

Оптимізатори стикаються з досить схожими труднощами практично для всіх банківських сайтів. Ми наведемо ряд проблемних моментів, але наперед зазначимо, що ці труднощі цілком переборні, хоча і відрізняють ресурси означеного типу від інших.

  • Велика кількість послуг, що надаються приватним і юридичним особам.
  • Швидка зміна програм за кредитами, що змушує часто оновлювати інформацію на порталі.
  • Перші два пункти зобов’язують продумувати структуру сайту до дрібниць, щоб мати можливість за необхідності вносити корективи без труднощів .
  • Сторінки мають великі обсяги, хоча статейного контенту не так багато.
  • Просто величезне семантичне ядро.
  • Рівень конкуренції по ВЧ постійно зростає.
  • Нішева різноманітність.
  • Складнощі з визначенням конверсії сайту, оскільки значущими виявляються десятки дій користувачів з неоднаковими умовами (від простого дзвінка до подачі заявки на кредит).

В Україні додатково спантеличує необхідність розвивати ресурс відразу на декількох мовах. До вересня 2018 це були: українська, російська та англійська. Можливо, тенденції нового року змусять переглянути список. Але поки користувачі продовжують шукати інформацію на російській або українській мовах, незалежно від вибору власників порталів.

Впровадження SEO: головні особливості

Для старту просувної кампанії співробітникам «SeoSite»  потрібно поглиблене вивчення тематики конкретного банку. Необхідно відразу визначити два напрями:

  1. Обмеження, існуючі для проекту.
  2. Маржинальні ніші, на які розставляються основні пріоритети при формуванні структури сайту, його семантики, мінус слів.

Крім цього, в план робіт по SEO входить наступне:

  1. Отримання інформації про повний комплекс послуг, що надаються організацією. Це необхідно для розширення семантичного ядра.
  2. Грамотна кластеризація ключових слів, згідно розробленої структури сайту.
  3. Статейне оновлення: додавання нових запитів, видалення застарілих.
  4. Оптимізація посадкових сторінок під продаж послуг банку.
  5. Підвищення клікабельності фрагментів (назв і коротких описів, що з’являються в пошуковій видачі).
  6. Формування якісного посилального профілю.
  7. Налаштування аналітичних додатків для отримання звітності конверсії, поведінці користувачів на сторінках порталу, іншого.

За допомогою статистики ми швидше побачимо, які запровадження виявляються ефективними/що монетизуються, від чого слід відмовитися.

Перераховані заходи, в цілому, позитивно впливають на просування сайту, реально дозволяють сайтам займати високі місця в рейтингу пошукових систем. Але висока конкуренція серед організацій, що надають банківські послуги, доводиться ставити найвищі цілі:

  1. ТОП-3.
  2. Високий трафік.
  3. Збільшення продажів, аж до перетворення кожного відвідувача в лід.

Компанії, що вже досягли такого рівня розвитку в інтернеті, використовували не тільки SEO просування. Комплексні роботи по розкрутці банківського сайту – це одна з оферт «SeoSite». Тут також відзначимо, що в конкретному випадку мова йде про портали, що розвиваються в Україні. Вони адресуються користувачам, які говорять рідною або російською мовою. Альтернативно, деякі сторінки сайтів оптимізуються для просування англійською. Для власників сайтів може виявитися важливою інформація про необхідність створення 3 семантичних ядер. Що іноді коштує недешево.

Мережева репутація: навіщо потрібна і що пропонує?

Поліпшити позиції сайту в пошукових системах, а також підвищити кількість переходів, можна за допомогою цілого ряду заходів. Управління репутацією в мережі – один з найбільш ефектних і доцільних методів, що допомагають в обох випадках. Важливо розуміти, що вкладається в це поняття.

Частково ми виконуємо зазначену послугу, коли формуємо посилальний профіль. Для компаній банківського типу, важливо наступне:

  • цитування порталу на трастових майданчиках;
  • попадання в поле зору цільової аудиторії на всіх майданчиках присутності;
  • участь у розвитку галузі;
  • наявність позитивних відгуків, відсутність згадувань бренду з негативною тональністю.

 

Досягти виконання всіх умов можливе, якщо скористатися послугою управління репутацією в мережі для створення позитивного і достовірного враження. Втім, для багатьох компаній значення має фактичне подання бізнесу.  Підтримувати власне реноме – це справа честі.  Фахівці в області інтернет-піару допоможуть спрямувати зусилля в потрібне русло.

Комплексне просування: послуги, які не ввійшли в загальне опис

Попередні заходи сприяють залучення цільового трафіку, розповсюдження інформації про банк у цілому або його конкретних пропозицій. Зусилля фахівців «вилетять в трубу», якщо користувачі, що прийшли на сайт, не побачать шуканої інформації, не отримають грамотну консультацію по телефону.

Чому важливо підготувати кадри до будь-яких «напастей»

Додатковим тривожним дзвіночком для банківських сервісів служать організації подібні СТП (світ таємних покупців). Люди приходять, цікавляться, нічого не купують, але після інтенсивно критикують. Найгірше, що звіти цієї організації сприймаються цілком серйозно. Серед замовників виступають: самі власники бізнесу, конкуренти, особи, які щиро зацікавлені у поліпшенні обслуговування. Примітно, що до останньої групи можна віднести асесорів від пошукових систем.

Звіт по компанії може включати перевірку телефонного номера, фізичної адреси, якості обслуговування та іншого. Наприклад, перевіряючий не отримує корисної для себе інформації, а розмова була грубою, недбалою, недостатньо привітною. Асесор прав, і навіть повинен, рекомендувати поставити сайту низьку оцінку якості.

«SeoSite» проводить тренінги для навчання персоналу компанії чи обраного нею співробітників call-центрів. Крім підготовки до холодних та інших видів дзвінків, клієнтам пропонуються якісні скрипти, які можуть коригуватися самостійно представниками компанії або при зверненні до наших фахівців.

А що ж з сайтом?

Контактні дані і ввічливий прийом на телефоні – це 30% прибутку щодня. Але ця інформація може бути пропущена клієнтами ресурсу, якщо він не відповідає таким параметрам:

  • Наявність мобільної версії.
  • Забезпечення юзабіліті порталу у всіх існуючих конфігураціях.
  • Статейне наповнення відповідає вимогам пошукових систем (максимально докладний опис послуг, аж до можливостей натиснути ліву/праву клавішу на банкоматі).
  • Навігація ресурсу зручна, зрозуміла, карта сайту відповідає потребам відвідувача.
  • Асортимент послуг відповідає ринковим запитам (чим більше, тим краще).
  • Використання елементів digital-маркетингу з присутністю на різних майданчиках мережі (по типу, по суті, цілям).
  • Позиціонування сайту, як надійного партнера, що пропонує вигідні умови угод.
  • Наявність інформації про компанію в принципі (створення, історія розвитку, досягнення та плани на майбутнє).

Для банків важливо, щоб користувач побачив не просто компанію, де можна позичити гроші або щось короткочасно інвестувати. Пріоритетним залишається довгострокове співробітництво. Звідси і підвищені вимоги до стану сайту, у тому числі технічного, контенту, іншим параметрам.

Додатково нагадаємо, що банківські послуги найбільш сприйнятливі до актуальних трендів. Фінансовим організаціям будь-якого масштабу треба бути піонерами, що впроваджують нові функціональні ідеї. Наприклад, talk-боти, голосовий пошук.

Удосконалити підрахунок конверсії

Окремими оновленнями вважаються калькулятори, інформаційні дошки, інші інструменти для обробки даних самостійно користувачами. Вони корисні не тільки з тих позицій, що спрощують взаємодію з ресурсом. Подібні вкладення усередині сторінок допомагають обчисленню конверсійних дій. Нехай людина задала 5 варіантів кредитування. Відразу не зробила ніякого замовлення. Але згодом прийшла в банк і отримала послугу за раніше заданими параметрами. Побічно це підтверджує факт досконалої конверсії. Навіть, якщо така взаємодія не йде в залік пошукових систем, адекватна обробка даних дозволяє бачити реальну користь калькуляторів і іншого.

Ми пропонуємо нашим клієнтам використовувати проектні методи роботи зі своєю компанією. Іноді це має на увазі установку робочих програм, в рамках яких працівники зможуть взаємодіяти, узгоджувати дії, відповідати відвідувачам сайту. Такі заходи додатково допомагають коректно підраховувати конверсію сайту.

Вартість та строки

Звернення за допомогою форми зворотного – безкоштовно. Менеджери проведуть консультацію по телефону або в іншій формі, рекомендують необхідний пакет послуг, підрахують витрати. Але слід мати на увазі, що у проекту є мінімальна сума на укладення договору.

«SeoSite» гарантує компенсацію по ряду пунктів, якщо з вини співробітників компанії оплачені результати не виконані. Ціна встановлюється, виходячи з обраного пакету просування: по трафіку, планове обслуговування або позиціях в пошуковій системі. У деяких випадках, клієнти відчувають значні поліпшення вже через два місяці від моменту початку просування. Довгострокові проекти вимагають постійної підтримки хоча б протягом півроку. Цей час потрібен для виходу в ТОП пошукових систем з високочастотними запитами.

Перші два місяці нам потрібно зробити напрацювання матеріалу для посилення бренду. Тут важливо, що відділення банку у Львові, Дніпропетровську, Сумах – рідко запитувані об’єкти. При наборі «банківські послуги» Гугл вже підказує користувачеві у Київі або десь ще. Для наших клієнтів важливо, щоб у списках підказок виявлялося згадування бренду. Завдання не з простих, але все ж здійсненне. Як це вже зробили лідери ніші в Україні: Ощадбанк, Приватбанк та інші.