Клікджекінг – заборонений код, що призводить до падіння позицій

Чи можна використовувати клікджекінг?

s397Широке поширення отримав клікджекінг – розміщення на сторінках невидимих ​​елементів, за допомогою яких користувачі здійснюють потрібну власникові ресурсу, що просувається, дію, не помічаючи цього. Такі елементи можуть поміщатися поверх видимих ​​кнопок або відеоплеєрів, при натисканні на них автоматично виконується будь-яка дія на зовнішньому сайті.

 

Навіщо вдаються до клікджекінгу?

Переглянувши сторінку, спійману за допомогою обманного кліка, власник сайту отримує інформацію про потенційного клієнта (ім’я, прізвище, телефон, місце роботи, імена друзів і родичів). Intarget клікджекінг – спосіб залучення покупця за допомогою його акаунтів в соціальних мережах. Перегляд аккаунта допомагає дізнатися інтереси і смаки, що дозволяє робити цікаві пропозиції користувачам. Можна перерахувати кілька сервісів, що надають подібні послуги:

soc-spy.ru гарантує збільшення трафіку мінімум на 30 осіб;

soctraffic.ru пропонує скрипт для діалогу з потенційними клієнтами;

vk-tracker.ru спрямований на роботу з профілями користувачів ВКонтакте;

xoctracker.com відстежує ВКонтакте і інші соцмережі;

socfishing.ru збирає дані з профілів ВКонтакте;

сервіс lptracker.ru збирає дані з профілів ВКонтакте.

Всі перераховані сервіси стверджують, що збільшення продажів буде легальним і безпечним. Але чи так це? Розглянемо, як застосування клікджекінга впливає на ранжування.

 

Реакція Yandex

Клікджекінг пошуковою системою Яндекс визначено як механізм обману відвідувачів, запис про це з’явився в офіційному блозі 30 грудня 2015 року. Це і відповідь на питання, як клікджекінг впливає сьогодні на ранжування. Ресурси, у яких була виявлена ​​подібна виверт, починають швидко втрачати позиції у видачі, що призводить до різкого зменшення трафіку. Можна навести простий приклад.

s398Сайт pr-cy.ru з нового року зафіксував падіння позицій на 20-30 пунктів. Техпідтримка Яндекса спочатку дала шаблонну відповідь, що зниження пов’язане з коригуваннями алгоритмів. Тільки з початком робочих днів вдалося домогтися чіткої відповіді, було рекомендовано – перевірити піддомен audit.pr-cy.ru. На нього в порядку експерименту раніше був доданий код клікджекінга, який став причиною зниження позицій. Після видалення трафік відновився.

Приклад демонструє, як клікджекінг тепер впливає на ранжування. Через таку реакцію Яндекса на використання клікджекінга вебмастерам необхідно бути обережними з впровадженням коду і роботою з перерахованих сервісами.