Дубльований контент

Дубльований контент
Дубльований контент (копіпаст) – це запозичена з одного або декількох ресурсів неунікальна текстова, графічна чи будь-яка інша інформація. Подібна інформація робить негативний вплив на результати SEO просування сайтів. Пошуковики вкрай негативно ставляться до подібного способу наповнення сторінок.

У разі застосування неунікального контенту можуть бути не тільки знижені позиції сайту в пошуковій видачі – він може бути і зовсім виключений з індексу. При цьому неприємності можуть торкнутися не тільки сайту, на якому розміщений дубльований контент, але і сайту, з якого він скопійований, оскільки пошукові машини не завжди точно визначають, де першоджерело інформації, а де копія.

Потрібно враховувати, що пошукові системи розуміють тільки технічну унікальність і за копіпаст може бути прийнятий оригінальний авторський текст з великою кількістю стійких виразів і цитат.

 Копіпаст в SEO

Унікальність тексту перевіряється за допомогою спеціалізованих програм і онлайн-сервісів. Вони визначають не тільки запозичені вирази, а й вказують джерела, звідки ті були скопійовані, а також аналізують тексти за іншими параметрами.

Більшість подібних програм і сервісів безкоштовні і доступні будь-якому користувачеві. Можна зробити перевірку і іншим способом: набрати фразу, що викликає сумніви, без розділових знаків і в лапках в пошуковому рядку Google або Яндекс, а потім оцінити за результатами видачі, наскільки ця фраза «затерта».

Найпростіший спосіб захисту текстової інформації такий:

  • Береться невеликий уривок статті (6-8 слів).
  • Перевіряється унікальність уривка в пошуковій системі.
  • Купується посилання на сторінку з цією статтею.
  • Обраний уривок використовується як анкор.

Ще один спосіб:

  • Яндекс надає послугу «Оригінальних тестів».
  • Перед додаванням унікального контенту на сайт, необхідно його спочатку додати в сервіс Яндекса.
  • Це дасть можливість довести, що Ваш сайт першоджерело даного контенту.

Дубльований контентПошукове просування неможливо виконувати без цікавої і унікальної інформації, а кількість любителів чужого контенту не зменшується. Тому оптимізатори і веб-майстри намагаються різними способами захистити від крадіжки унікальний контент, що розміщується на сайтах.

Захист інформації особливо важливий при просуванні ще не проіндексованих молодих сайтів і при повільній індексації ресурсів, що просуваються. У разі крадіжки унікального контенту його власник або автор може звернутися в техпідтримку пошукової системи або хостера, довести свої права на інформацію і вимагати застосування санкцій до недобросовісного власника сайту з дубльованим контентом.

Також дубльованим контентом можуть вважатися сторінки одного сайту, які доступні за різними URL, але містить однаковий контент.