Насичення фінансового ринку різноманітними пропозиціями до межі підвищує рівень конкуренції в інтернеті, робить його заплутаним навіть для самих представників сегменту. До сайтів цього напрямку відносяться банківські портали, агрегатори фінансових організацій, всілякі іпотечні калькулятори.

Задаючись питанням про просування ресурсу, необхідно чітко визначитися з кінцевою метою залучення клієнтів:

  1. Стимулювати грошові вкладення в банк чи інші інвестиції.
  2. Продавати кредитні картки, що приносять дохід за рахунок місячних виплат громадян.
  3. Іпотечні операції.
  4. Видача кредитів.
  5. Інші банківські послуги (у тому числі страхування).

Компанія «alexsmokinof.lviv.ua» має спеціалізацію з продажу фінансових продуктів для банків і страхових компаній. Розробляємо засоби спрямовані на збільшення вкладів фізичних осіб через інтернет. Ми враховуємо і розуміємо, що маємо справу з відмінними параметрами:

  • кінцевими цілями;
  • умовами роботи;
  • різною законодавчою базою (статті і укази, якими керується кожна із структур).

Конкретному клієнту ми пропонуємо найкращий вибір CMS і CMR (системи управління контентом і взаємодією з клієнтом). Але про все по порядку.

З чого починається просування сайту фінансових послуг

Банківський продукт вимагає вивчення. З цього починаються роботи. Потрібно зрозуміти:

  • Кому потрібна конкретна послуга.
  • Чи знайомий потенційний клієнт з конкретною банківською структурою.

Після цього фахівці компанії спільно формують уявлення про цільову аудиторію сайту. Створюються портрети потенційних клієнтів. Фактично проводиться кластеризація користувачів за такими ознаками:

  • Вік, стать, місце проживання.
  • Перебуває в шлюбі або вільний/вільна.
  • Наявність неповнолітніх дітей.
  • Соціальний рівень: зарплата, володіння нерухомістю, транспортними засобами.
  • Тип організації, де працює, посада.
  • Захоплення, хобі, інша уточнююча інформація.

Коли портрети цільових клієнтів створені, приступають до наступного:

  • Аналіз продукту.
  • Розробка позиціонування компанії на ринку аналогічних послуг.
  • Вивчення рекламних кампаній конкурентів, виявлення їхніх помилок.
  • Пошук слабких і сильних напрямів діяльності/якостей продукту, іншого.
  • Внесення пропозицій щодо покращення стратегій просування і реклами.

Оновлення в оцінці якості сторінок і PR показники

Сайти, що надають банківські послуги, навіть просто комерційні сторінки, де можна проводити оплату, тепер потрапляють в групу YMYL. Поняття було введено пошуковою системою Google з серпня 2018 року для всіх, ресурсів, пов’язаних з галузями:

  • медицина;
  • нерухомість;
  • юриспруденція;
  • інших тематик, що роблять вплив на добробут користувача (релігійні переконання, спортивні дієти, інше).

Але варто відзначити, що в групу «Ваші Гроші або Ваше Життя» не завжди потрапляють повністю сайти, частіше тільки окремі сторінки. Гугл поділяє записи з доленосним значенням для користувача і без нього. Так, сторінки сайту фінансової тематики, що містять оглядові статті про стан ринку, можуть не потрапляти в список YMYL. Але фінансові калькулятори, форми розрахунків, контактні дані відносяться до особливої категорії веб сторінок, до яких пред’являються підвищені вимоги по якості.

Для записів останнього роду встановлені правила Е. А. Т.:

  • Експертний рівень автора.
  • Авторитетність.
  • Трастовість.

Не варто плекати ілюзій про те, що інші пошукові системи не пред’являють аналогічних вимог до якості сторінок. Це може просто якось інакше називатися, але суть залишається незмінною:

  • Автор несе відповідальність за зміст статті і видані ним рекомендації.
  • Людина, від чийого імені виконуються публікації, повинна мати відповідну освіту, посаду, інші докази про причетність до теми.
  • Автор виступає не просто фахівцем галузі, але також має авторитет в мережі, підтримку колег, веде активну діяльність в мережі або офлайн, про що є відповідні публікації на сторонніх сайтах.
  • Надана інформація має під собою законодавчу, наукову базу іншого роду, але обов’язково дійсну і об’єктивну, в логічно викладеній формі.

Наявність позитивної репутації автора публікацій та сайту – також обов’язкова умова для отримання веб ресурсом високої оцінки якості. Вже сьогодні намітилися тенденції, пов’язані з введенням поняття нової групи сторінок (швидше, уточнення критеріїв їх оцінювання). Вони частково пояснюють, чому об’єкти просування, охоплені послугою з управління пошукової репутацією, не втратили позицій після перевірки асесорами або ботами системи після нововведень.

Що ще дає поліпшення пошукової репутації?

За рідкісним винятком, клієнти, свідомо зробили увагу своїм PR показниками в мережі, в серпні 2019 року підскочили на 5-6 позицій вгору. Тим же сайтам, які втратили у рейтингу, тепер буде непросто доводити свою авторитетність. З іншими параметрами трохи простіше, хоча не обходиться без курйозних випадків, якщо брати загальну статистику по мережі.

В рамках послуги управління репутацією ведеться наповнення інформаційного поля відомостями про сайт, сервіс. Робота спрощує розкрутку завдяки розвитку бренду. Для цього використовуються місцеві ЗМІ, новинні портали інтернету, інші майданчики, часто відвідувані цільовою аудиторією. Робота з соціальними мережами підсилює ефекти, досягнуті з SEO, контекстною рекламою, іншими механізмами просування.

Наявність позитивної пошукової репутації – це шанс отримати високу оцінку якості сторінок, більше число показів в органічній видачі. Як наслідок, досягається зниження витрат на рекламні та маркетингові кампанії в цілому.

Для фінансової сфери важливо залишатися в полі зору цільової аудиторії, мати позитивні відгуки про пропоновані послуги. Подивимося на ситуацію в цілому. Робота МФО (мікрокредитування) або сервісів банків, що пропонують кредити. Користувач стає все прискіпливішим і уважнішим при підписанні договорів. 90% відвідувачів сайту відмовляться від послуг, якщо не знайдуть достатньо достовірних джерел, які рекомендують банк або МФО. Заповнення цих прогалин – сфера діяльності фахівців у рамках послуги з управління репутацією. Отримайте консультацію про можливості розпочати процес розкрутки вашого сайту разом з PR-спеціалістами.

Одержувані результати

За підсумками роботи з різними типами сайтів фінансової тематики фахівці «SeoSite»  мають наступну звітність:

  • Для кожного клієнта знаходяться найбільш ефективні механізми реклами та майданчики з найкращим профітом.
  • Спостерігається зростання продажів послуг банківської тематики, в деяких випадках до 98% від початкового значення.
  • Залучення відвідувачів до кількох десятків тисяч в соціальну групу компанії.
  • Від 80 тисяч гривень вкладень щотижня.
  • По МФК вдається досягати до декількох тисяч нових відвідувачів за 7 днів.

У перелік послуг «SeoSite»  входить наступне:

  • Створення посадкових сторінок.
  • Написання текстів, підготовка медіа.
  • Розробка та інтеграція калькуляторів.
  • Проведення глибокого аудиту сайту, покращення його роботи з результатами тестування.

З клієнтами укладаємо договори, де прописуються всі нюанси роботи. Компанія надає фінансові гарантії на випадок, якщо співробітники допустили помилки, компенсуємо не отримані в повній мірі послуги за тарифним планом. У договорі прописується мінімальна сума співробітництва, а також фіксується максимальний бюджет проекту. Якщо наведених відвідувачів виявиться більше, ніж прогнозувалося аналітиками, сума контракту не змінюється. При дотриманні клієнтом наших рекомендацій і при згоді слідувати правилам Гугл і Яндекс, фінансові витрати, що виникають при попаданні під фільтри, знижують абонентську плату до нуля.

Рекомендуємо ознайомитися з нашими кейсами

На початку лютого 2015 року ми почали співпрацю з польською компанією Onpozyczki.pl, що пропонує клієнтам кредити на розвиток домашніх господарств, в тому числі покупку предметів побуту.

За три місяці роботи ми підвищили частку відвідувань з пошукової видачі, кліків по рекламних оголошеннях.  До травня місяця сайт компанії збирав 4200 відвідувань в день.  Разом зі збільшенням трафіку ми домоглися високого показника лідогенераціі – перетворення користувачів в клієнтів.  Поліпшили видимість сайту в пошукових системах.

Консультація допоможе визначитися з вибором потрібної для вас послуги.