Гіперпосилання

Являє собою гіперпосилання фрагмент сторінки, що дає можливість перейти до нового документу або виконати певну дію (запустити скачування файлу або перегляд презентації, наприклад). Гіперпосилання – одне слово або фраза в тексті, іноді воно має вигляд картинки або кнопки. У тексті воно виділяється синім кольором і підкресленням, при наведенні курсору змінює колір.

Види гіперпосилань

ГіперпосиланняДіляться вони на такі види:

  • Внутрішні. Вони здійснюють перехід між сторінками одного сайту. Розстановку внутрішніх посилань називають перелінковкою, яка має важливе значення для зручності користування та успішного SEO просування.
  • Зовнішні. Такі посилання переводять на інші сайти. Браузер при наведенні курсору покаже адресу ресурсу в нижній частині вікна.

На сайтах нерідко присутні биті гіперпосилання, які ведуть на неіснуючі файли і вимагають видалення. Коли на одному зображенні розміщується кілька гіперпосилань, що направляють на різні сторінки або дії, такий об’єкт називають гіперкартою. На ній розміщують підказки із зазначенням, куди веде кожна область.

Що означають зміни кольору гіперпосилання?

ГіперпосиланняДля зручності користувача браузери змінюють кольори посилань в тексті. Ті, що не були переглянуті, мають синій колір, активні при наведенні курсору – червоний, а переглянуті – фіолетовий. За замовчуванням термін зберігання журналу переглянутих об’єктів становить 20 днів, після закінчення цього часового проміжку посилання на сторінці стане синім. Для додаткового залучення уваги вебмайстра використовують нестандартне зображення курсора при наведенні і різні ефекти анімації.