Для аналізу відвідуваності сайту зручним інструментом став Гугл Аналітікс. Це лічильник, що дозволяє відслідковувати не тільки кількість відвідувачів, а й їх поведінку. З огляду на отримані дані, легко зрозуміти, що користувачам подобається на ресурсі, а що ні. Він допоможе розробити результативні заходи щодо поліпшення.
Чим корисний Гугл Аналітікс?
Аналіз лічильника Гугл Аналітікс дозволяє оцінити поведінкові фактори, які впливають на просування.
Він демонструє такі дані:
- Розділ «Сторінки виходу» покаже, звідки користувачі йдуть. Високий відсоток виходів говорить, що необхідно допрацьовувати контент, юзабіліті або дизайн. Звернення до професіоналів визначить, над чим варто працювати.
- Веб-статистика по сторінках окремо. З нею можливо оцінити потоки трафіку, побачити відвідувачів, що повернулися, дізнатися, скільки часу вони провели на майданчику і через які браузери заходили. Ця інформація використовується для збільшення конверсії.
- Джерела трафіку – не тільки пошуковики, але і соціальні мережі, контекстна реклама. Гугл Аналітікс дозволяє оцінити ефективність обраних ключових слів і розміщення контекстних оголошень.
Значення лічильника Гугл Аналітікс
Грамотне використання Гугл Аналітікс в короткі терміни підвищує конверсію сайту та сприяє успішному просуванню. Він дає зрозуміти, як поводяться відвідувачі, і відкриває перспективи для поліпшень. Код Гугл Аналітікс надається безкоштовно, для отримання необхідна реєстрація.
З моменту розміщення коду на сайті оптимізатор отримує інформацію про відвідуваність для подальшого аналізу.