Віральність контенту

Віральність контентуВіральність – це здатність контенту поширюватися самостійно, без участі веб-майстрів і оптимізаторів. Віральний контент – контент який викликає у користувача бажання його репостити і ділитися ним з іншими користувачами. Як правило, це інформація, яка добре сприймається аудиторією і швидко поширюється, тому вона широко використовується як інструмент вірусного маркетингу.

Віральний контент не з’являється з нічого, його створення вимагає часу і грошей. Це може бути не тільки цікавий і актуальний текст на ту чи іншу тему, а й унікальне аудіо, відео і картинки. Щоб правильно їх використовувати, необхідно знати інтереси відвідувачів сайту і проявляти максимум активності. З огляду на те, що сучасний користувач вельми перебірливий і розпещений достатком інформації, щоб створити якісний контент і домогтися його віральності, доведеться дуже постаратися.

Переваги вірального контенту

Віральний контент забезпечує стабільний інтерес користувачів і сприяє притоку на сайт потенційних клієнтів. Розмістивши один раз і назавжди віральний контент, ви отримаєте гарантію стабільності інтересу відвідувачів і незмінно високий трафік. Деякий час інтерес до такої інформації буде рости без будь-яких зусиль з боку оптимізатора і без витрат на рекламу.

Згідно з соціологічними дослідженнями, тривалий відгук і найбільший інтерес у користувачів Інтернету викликає рідкісний, веселий, провокаційний, але в той же час відповідний базовим уявленням контент. Саме він має всі шанси швидко стати віральним.

Віральний контент дає можливість отримати істотну користь і створити свого роду мережевий ефект, ланцюгову реакцію копіювання, а, отже, і таку ж реакцію підвищення популярності ресурсу, що просувається. Віральность гарантує велике охоплення аудиторії при мінімальних часових і фінансових витратах. Це ще одна його перевага подібного контенту. Однак завжди залишаються ризики отримати зворотний результат, оскільки визначити потенціал вірусної інформації та реакцію на неї користувачів можна тільки після запуску маркетингової компанії.

Види вірального контенту

Віральною може бути практично будь-яка текстова, графічна, аудіо та відео інформація:

  • Віральність контентуАудіо та відео, в тому числі різні блоги і підкасти.
  • Віджети, ігри та інший інтерактивний контент.
  • Пости та статті на тематичних ресурсах.
  • Інформаційна графіка (інфографіка).

Як зробити контент віральним

Для розміщення контенту, який претендує на віральность, можна використовувати практично будь-які площадки, починаючи з соціальних мереж і закінчуючи популярними блогами. Якщо ваш матеріал, розміщений, наприклад, в Твіттері, перепостить який-небудь популярний користувач, контент розлетиться по мережі в лічені хвилини. Тому дуже добре обзавестися корисними знайомствами в блогосфері, особливо, якщо це будуть знайомства з відомими людьми. Це є свого роду підтвердженням переваги якості над кількістю.

Віральність контентуВіральность – величина змінна. Будь який віральний контент має свій власний життєвий цикл, який складається з досягнення риси віральності, зростання числа переглядів, підвищення цінності контенту і збільшення віральності. Дотримуючись цієї схеми, ви зможете правильно вибудувати тактику роботи з віральним контентом і домогтися максимальної ефективності просування сайту.