Відвідуваність сайту

Відвідуваність сайту – це кількість користувачів, які побували на тому чи іншому ресурсі за певний проміжок часу. Найчастіше відвідуваність розраховується за добу.

Критерії оцінки відвідуваності

Відвідуваність сайтуСтатистика. Правильне пошукове просування web сайтів передбачає обов’язковий контроль відвідуваності. Для отримання статистики відвідувань оптимізатори використовують сторонні сервіси, найбільш популярні з яких – Liveinternet і Яндекс.Метрика. Ці сервіси дозволяють:

  • Отримати точні дані щодо кількості відвідувачів сайту.
  • Проаналізувати пошукові фрази, використовувані відвідувачами.
  • Переглянути, з якими операційними системами здійснювалися заходи.
  • Оцінити глибину і тривалість переглядів.
  • Вирахувати кількість відмов та інших дій.

У деяких системах аналітики і статистики відвідувань можна вираховувати кількість ефективних відвідувачів і задавати інші цілі.

Хости і хіти. Це дані, які зчитуються системами аналітики і статистики. Хости – це кількість відвідувачів, які зайшли на сайт з унікальної IP-адреси протягом доби. Хіти – це кількість переглянутих відвідувачами сторінок.

Займаючись просуванням сайту і веб-майстри, і оптимізатори прагнуть зробити різницю між хостами і хітами якомога більшою. Для цього відвідувачам пропонуються додаткові матеріали, доступ до яких забезпечує грамотно організована перелінковка.

Відвідуваність сайтуУнікальний відвідувач. Це хост, тобто відвідувач, який заходить на сайт з унікальної  IP-адреси. Якщо унікальний відвідувач заходить на сайт другий, третій раз, то кількість хостів не змінюється, збільшується тільки число хітів.

Сесія. Пошукове просування сайту за конкретними запитами дозволяє домогтися збільшення числа хітів, тобто відвідувач, одного разу зайшовши на сайт, буде повертатися на нього ще і ще. Такими діями він буде збільшувати кількість сесій, що матиме позитивний вплив на ранжирування сайту пошуковими системами. Але якщо між заходами проходить менше 15 хвилин, кількість сесій залишається незмінною.