Високочастотний запит (ВЧ запит) – пошуковий запит, який найбільш часто зустрічається серед запитів користувачів. Високочастотним вважається запит, який зустрічається не менше 5 тисяч разів на місяць згідно сервісу Яндекс.Вордстат.
Високочастотний пошуковий запит, який найбільш повно відображає зміст сайту, називають ключовими словами або ключовою фразою.
Наприклад, якщо компанія займається продажем вживаних ноутбуків та іншої комп’ютерної техніки, логічно припустити, що для даного сайту найбільш прийнятним буде запит «ноутбуки». Але він хоч і буде більш часто зустрічатися в мережі, але не зможе точно відобразити специфіку діяльності компанії.
В якості ключової фрази для просування сайту правильно буде вибрати групи більш низькочастоних фраз «ноутбуки бу» або «ноутбуки бу Acer», але в той же час ці фрази є більш цільовими з більш високою конверсією.
Щоб користувача, який шукає підходящі пропозиції, зацікавив сайт, по заданому запиту він має демонструватися на перших позиціях пошукової видачі. Для цього и виконується оптимізація сайту. Це цілий комплекс робіт, які проводяться з урахуванням алгоритмів, что використовуються пошуковими системами.
Високочастотні запити в SEO
Пошукові запити, Кількість яких не перевищує однієї тисячі в місяць, називаються низькочастотними (НЧ). Просування за такими запитами привертає цільову аудиторію, тобто користувачів, яким потрібен конкретний продукт або певна категорія продуктів.
Але найбільше число відвідувачів на сайт зможе залучити лишь високочастотна ключова фраза, на що і орієнтуються оптимізатори. Якщо по ВЧ запиту сайт потрапляє в ТОП-10, представленою на ньому продукцією або послугою може зацікавитися максимальне число користувачів.
З Іншого боку, високочастотні запити занадто загальні для отримання хороших результатів. Досить часто сайти, пропоновані пошуковими системами по цим запитам, не відповідають інтересам користувачів. Крім того, по ВЧ запитам занадто велика конкуренція, і перемогти в чесній боротьбі нелегко. Значно простіше це зробити по НЧ запитам, де конкуренція менше, але в цьом випадку зменшіться кількість відвідувачів сайту та ймовірність виходу сайту в ТОП теж буде менше.
При використанні високочастотних запитів в якості ключових слів і фраз існує висока ймовірність, що просуваній сайт может не входити в ТОП-10, і частина користувачів не буде його помічати. Тому дуже важліво, щоб були правильно обрані ключові слова и обов’язково врахована частотність запитів.