Все, що ви повинні знати про сніпети і мікророзмітку

Все, що ви повинні знати про сніпети і мікророзміткуСніпетом називають опис сайту і весь блок інформації у видачі пошукових систем, якому можна надати привабливого вигляду за допомогою мікророзмітки та інших інструментів, які ми розглянемо в даній статті.

Саме сніпети відображаються у видачі пошукових систем Яндекс або Google, в них містяться ключові слова, що дозволяють користувачеві зрозуміти вміст даної сторінки. Від привабливості  і якості оптимізації сніпета безпосередньо залежить його клікабельність, і як наслідок – трафік на сайті.

Налаштувати вигляд сніпета можна або засобами сайту або спеціальними інструментами, або використовуючи мікророзмітки.

Мікророзмітка

Все, що ви повинні знати про сніпети і мікророзміткуНа даний момент отримала широке поширення практика упорядкування даних відповідно до визначеної структури. Подібна структуризація називається мікророзміткою. Вона полегшує життя роботам і пошук інформації людиною. При використанні мікророзмітки пошукові роботи орієнтуються на зміст викладеної інформації, завдяки їй вони беруть з сайту необхідні дані, на основі яких і складають сніпети.

Завдяки використанню мікророзмітки інформація у видачі пошукової системи виглядає презентабельніше. У свою чергу, чим інформативніше виглядає опис сторінки – тим вище її відвідуваність, що забезпечує більш часті переходи по посиланню і зростання CTR.

Замовити розробку сайтів у Львові – 063-238-14-95

Практичне використання мікророзмітки

Існує багато стандартів мікророзмітки сайту, проте найпопулярнішим в даний момент вважається стандарт Schema.org, адже він підтримується як пошуковою системою Google, так і Яндекс.

Використання файлу в форматі YML для формування сніпета в Яндексі

За допомогою Яндекс.Вебмайстер існує можливість використання спеціального YML-файлу, що містить дані про товар, з якого відображаються ціни в сніпеті, що має особливу цінність для інтернет-магазинів. В даний момент всі власники магазинів можуть вказувати ціни, хоча раніше ця можливість була доступна тільки для учасників Яндекс.Маркет.

Додавання інформації до Яндекс.Довідник підвищує довіру до сайту. Багато користувачів вважають за краще працювати лише з тими компаніями, які вказують свої дані, а саме адреси і телефони. Якщо у вашого магазину є адреса, то варто обов’язково його вказати в сніпеті, для чого треба додати його в Яндекс.Довідник.

Все, що ви повинні знати про сніпети і мікророзміткуДля підвищення конверсії можна використовувати швидкі посилання і навігаційні ланцюжки. Пошукова система Яндекс дає можливість якісним інтернет-магазинам використовувати швидкі посилання і якусь подобу меню (навігаційні ланцюжки), що в свою чергу дуже допомагає підвищенню CTR.

Формуються швидкі посилання і навігаційні ланцюжки в автоматичному режимі по строго заданому алгоритму, і вручну їх задати неможливо. Для успішного створення подібних посилань на сайті необхідна чітка ієрархія URL, яка відображає весь шлях до сторінки з товаром, включаючи категорії, рубрики і так далі. При розробці інтернет-магазину не варто ігнорувати вимоги до чіткої структури URL, так як це забезпечує додаткові переваги в конкурентній боротьбі. Слід зазначити, що Google також підтримує використання ланцюжка, але, на відміну від пошукової системи Яндекс, їх відображення можна змінити самостійно, скориставшись спеціальною мікророзміткою.

Розширені сніпети в Яндексі

Для інтернет-магазинів деяких категорій існує можливість індивідуальної настройки особливих сніпетів, які уточнюють асортимент даних компаній.

В даний момент вони доступні для сайтів:

  • аптеки
  • зоомагазини
  • оптики
  • книжкові магазини
  • весільні салони
  • супермаркети

На жаль, не всі види магазинів можуть скористатися цією можливістю.

Посилання на соціальні пофілі в сніпетах Яндекса

Все, що ви повинні знати про сніпети і мікророзміткуДля сайтів організацій існує можливість використовувати в сніпетах пошукової системи Яндекс посилань на профілі в соціальних мережах, що вигідно виділяє дані компанії серед сайтів конкурентів. Подібні плюшки без сумніву оцінять більшість активних користувачів соцмереж.

Існують і інші методи, що дозволяють виділити сніпет свого сайту в пошуковій видачі. Наприклад, той же фавікон, який привертає увагу у видачі Яндекса. Однак для деяких оновлень потрібно дочекатися апдейта фавікона в Яндексі.

А які прийоми поліпшення сніпетів ви використовуєте для своїх сайтів?