Види інтернет-трафіку

Залежно від способу залучення відвідувачів виділяють різні види трафіку. Він збільшує кількість переглядів, приводячи цільову аудиторію. Це покращує конверсію і перетворює ресурс в джерело стабільного доходу. Важливо розібратися в видах трафіку, щоб грамотно застосовувати набір інструментів для розкрутки сайтів в інтернеті.Види інтернет-трафіку

Пошуковий і непошуковий

Пошуковим називають вид трафіку, отриманий при переходах з пошукових систем. Виділяють кілька видів пошукового трафіку:

  • Витальний. Так називаються запити, на які існує одна відповідь. Так, на запит «перекладач Гугл» на першому рядку видачі знаходиться сервіс Google Translate.
  • Транзакційний. Це вид трафіку, який набирається за запитами, в яких присутні слова «купити», «замовити», «ціна», «недорого» та інші. Їх використовують люди, готові зробити покупку.

До непошукових видах трафіку, використовуваним для залучення на сайт, відносять соціальний, прямий і реферальний. Перший варіант – переходи з соціальних мереж по посиланнях інших користувачів. Другий – це відвідувачі, які забили адресу в рядок браузера без звернення до пошукових систем. Третій – люди, які прийшли за рекомендацією.Види інтернет-трафіку

Про покупний різновид

Для збільшення кількості користувачів на сайті використовують кілька платних методів. Це банери, контекстна реклама та тизери на сторонніх сайтах. Завдання – вплив на цільову групу споживачів, залучення користувачів необхідно для отримання доходу. Використання всіх різновидів дасть максимальний результат.