Існує одна досить ефективна стратегія просування сайту, яка полягає у виборі запитів низької та середньої частоти. Такий підхід найбільше прийнятний для тих, хто не має в своєму розпорядженні великої кількісті фінансових коштів на розкрутку сайту, але хоче мати максимальні шанси на отримання початкових результатів в розкручуванні свого сайту.
Суть цієї стратегії полягає в тому, що запити з низькою частотою використання не мають високої конкуренції, що збільшує кількість ключових слів, під які можна цю конкуренцію оптимізувати. Цей метод має ряд переваг: під використання таких ключових слів можна швидше піднятися в ведучих пошукових системах, і витрати на розкрутку сайту будуть приносити більше позитивних результатів. Навіть в разі, якщо ви не опинилися в перших посиланнях при видачі запиту в пошуковій системі, то у вас є запасні варіанти. Саме з цієї причини відвідуваність таких сайтів є більш стійкою і стабільною і не має високих коливань при оновленні пошукових систем.
При оптимізації під ключові слова з високою частотою збільшуються трудовитрати і час, необхідний на того, щоб потрапити у верхні рядки. Крім цього, немає ніякої гарантії, що ви зможете піднятися на більш високу позицію. А якщо вам це не вдається, то виходить, що вся ваша реклама не мала ніякого сенсу. А якщо ви і виявилися в топі, то відвідуваність вашого сайту буде залежати від двох-трьох запитів. Але при такому порядку речей, при черговому оновленні, якщо він виявиться не дуже вдалим для вас, ви ризикуєте розгубити майже всіх своїх відвідувачів. А впевненості в тому, що все стане на свої місця немає ніякої.
З цього випливає висновок, що вибравши п’ять-дев’ять низькочастотних або середньочастотних ключових слова, ви забезпечите собі більш надійну і ефективну інтернет-рекламу, ніж при виборі всього двох-трьох високочастотних слів.