Важливість аудиторії сайту при його просуванні

Важливість аудиторії сайту при його просуванніСьогодні вирішальну роль в успішному просуванні сайту грає відношення числа відвідувачів до числа покупців. Іншими словами, якщо раніше ефективність просування сайту оцінювалася за кількістю його відвідувачів, то сьогодні ефективним вважається той сайт, в якому найбільше число людей, що відвідали його, стало його покупцями або клієнтами.

У цьому випадку обов’язки фахівця з інтернет-реклами полягають в тому, щоб відвідувачі зацікавилися наявною на сайті інформацією і оформили замовлення на надані вами товари і послуги. Тільки тоді можна з’ясувати наскільки ефективною виявилася робота по просуванню даного сайту. Краще залучити десяток людей, яким цікава позиція вашого сайту, ніж сотню, яка абсолютно байдужа до виконуваної вами роботи.

При розробці сайту важливо усвідомлювати той факт, що його аудиторія може бути дуже різнорідною і зацікавленою в абсолютно різних речах. Це є досить значущою проблемою, якщо ваша компанія працює над створенням продукції, призначеної для задоволення абсолютно різних потреб і  попитів покупців.

Ще одна незручність полягає в тому, що не кожен відвідувач заходить на ваш сайт з першої сторінки. Частина з них потрапляє на нього через пошукові системи, які посилаються на конкретний документ, а не на весь ресурс. У цьому немає нічого страшного, однак це здатне знизити ефективність просування вашого сайту.

Існує кілька простих правил, які зможуть збільшити ефективність інтернет-реклами:

  1. Важливість аудиторії сайту при його просуванніПросуваючи сайт з інформацією різнорідного характеру, відвідувачеві необхідно відразу ж пропонувати опис ваших послуг. Тобто, якщо ви, наприклад, рекламуєте в одному місці побутову техніку, а в іншому – послуги з її ремонту, то на сторінках повинні розміщуватися посилання, які ведуть і на ту і на іншу сторінки. Зазвичай же банер веде тільки на головну сторінку, не дивлячись на те, що він рекламує. А це є помилкою.
  2. Вимірювати успішність просування сайту потрібно окремо для кожного потоку відвідувачів вашого ресурсу.
  3. Потрібно докласти зусиль, щоб зробити навігацію по сайту максимально зручною та зрозумілою для відвідувачів. Якщо на вашому сайті існують різні товари і послуги, то кожен відвідувач повинен бути здатний легко знайти саме те, що потрібно йому.
  4. Інформація, розміщена на сайті, повинна бути завжди свіжою і націленої на покупця. Причому така інформація повинна бути присутня на всіх сторінках, а не тільки на головній.

Використовуючи ці рекомендації, цілком можливо підвищити ефективність просування сайту. Тому завжди варто робити аналіз результатів реклами, розміщеної вами в Інтернеті.