Білі методи оптимізації – це ефективні засоби просування, які спрямовані на природне зростання позицій сайту в пошуковій видачі і не порушують ліцензції пошукових систем.
Біле SEO дозволяє домогтися значного збільшення трафіку і зберегти його навіть тоді, коли алгоритми роботи пошукових систем оновлюються і змінюються. Біла оптимізація буває внутрішньою і зовнішньою.
Внутрішня оптимізація включає в себе різні види робіт з просуваються сайтом спрямовані, в першу чергу, на поліпшення якості сайту. Це:
- Складання СЯ (семантичного ядра).
- Заповнення мета-тегів (Title, Description).
- Складання файлу robots.txt.
- Формування внутрішньої перелінковки.
- Складання карти сайту.
- Прискорення швидкості завантаження сайту, валідація верстки.
- Розробка зручної навігації по сайту.
- Наповнення сторінок унікальним контентом з ключовими словами.
- Інші способи поліпшення продукту веб-ресурсу, що просувається.
Внутрішня біла оптимізація вимагає обережності, зайва старанність тут не вітається. Сайт повинен орієнтуватися на потреби користувачів, в іншому випадку він може потрапити під санкції пошукових систем.
Зовнішня оптимізація сайту являє собою комплекс заходів, спрямованих на підвищення популярності сайту і збільшення його впізнаваності. Це:
- Розміщення контекстної реклами в Яндексі і Google.
- Просування в блогах рекламними і PR-публікаціями.
- Організація рекламних кампаній.
- Реєстрація в Яндекс.Каталог і
- Організація спільнот в соціальних мережах.
- Як можна більш часте згадування про ресурс на інших майданчиках.
Окремо слід відзначити платне розміщення на сторонніх ресурсах текстів з посиланнями на просування сайту. Незважаючи на те, що покупка посилань не рахується білим методом оптимізації, цікаві, інформативні і актуальні статті на ресурсах, що викликають довіру, вітаються пошуковими системами і не піддаються санкціям з їх боку.